اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

سومین شماره فصلنامۀ رهیافت اندیشه منتشر شد

سومین شماره فصلنامۀ تخصصی رهیافت اندیشه با پرداختن به موضوعاتی نظیر نظام‌سازی تربیتی، جمعیت و مهارت‌های زندگی در خانواده، حجاب در آینۀ رسانه، تحول علوم انسانی، فرهنگ‌ سیاسی و افکار عمومی و چالش‌ها و آسیب‌شناسی نظام اداری منتشر شد.

سومین شماره فصلنامۀ رهیافت اندیشه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین شماره فصلنامۀ تخصصی رهیافت اندیشه، به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدمهدی بیکی و سردبیری نادر زینلی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، پرونده‌هایی که در این شماره از مجله آمده است به قرار ذیل است: نظام‌سازی تربیتی، جمعیت و مهارت‌های زندگی در خانواده، حجاب در آینۀ رسانه، تحول علوم انسانی، فرهنگ‌سیاسی و افکار عمومی، چالش‌ها و آسیب‌شناسی نظام اداری، تعاون و تکافل در نظام تأمین اجتماعی، کیفیت حکمرانی در صنعت نفت و گاز کشور، اقتصاد بین‌الملل در بستر تعامل.

در این شماره از فصلنامۀ رهیافت اندیشه گفت‌وگوهایی با اساتید و کارشناسان از جمله حسن ملکی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، حجت‌الاسلام محمدجواد نوروزی، حبیب‌الله قاسمی، عاطفه خادمی،کمیل قیدرلو، عبدالرسول علم‌الهدی، محمدعلی رمضانی فرانی، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، محمدتقی دلفروز، محمود کریمی، علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد، رضا محتشمی‌پور، علی طاهری‌فرد، مصطفی رناسی و حسین خلف‌رضایی منتشر شده است.

پایان پیام/ ت 465

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول