اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: وزارت خارجه موضوع هتاکی به قرآن کریم را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم، گفت: از وزارت امور خارجه انتظار داریم که این مسئله را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کند تا در آینده، دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

نماینده مجلس: وزارت خارجه موضوع هتاکی به قرآن کریم را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کند

محمد صفری ملک‌میان نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ در واکنش به هتک حرمت اخیر در یکی از کشورهای اروپایی به ساحت قرآن کریم،‌گفت: همه ادیانی که در کشورهای اروپایی وجود دارد برای ما مطابق آیات قرآن، قابل احترام است و باید به همه ادیان مختلف احترام بگذاریم و این را به‌عنوان یک منشور اخلاقی و انقلابی برای خود می‌پذیریم و خاستگاه فکری ما در این زمینه نیز قرآن کریم است.

وی افزود: ازاین‌جهت برخی اقداماتی که در دنیای غرب اتفاق می‌افتند، علی‌رغم وجود شعار آزادی عقیده و آزادی بیان، مایه تأسف بود و به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست.

صفری با  اشاره به اینکه آنان با هتک حرمت به ساحت قرآن، دشمنی خود را با دین مبین اسلام و قرآن کریم به ما نشان می‌دهند، گفت: ما این اقدام را به‌شدت محکوم می‌کنیم و تمامی مسلمانان در سراسر دنیا و حتی خود پیروان ادیان مسیحیت و یهودیت نیز باید این را محکوم کنند و تعدادی افراد پست و خوار و ذلیلی که دست به چنین اقدامی می‌زنند، به‌هیچ‌عنوان قابل گذشت نیست.

نماینده مردم رودسر و املش تاکید کرد: از وزارت امور خارجه به‌طور ویژه انتظار داریم که این مسئله را شدیداً پیگیری کرده و در دادگاه‌های بین‌المللی ثبت شکایت کند تا در آینده، دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول