اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنین را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنین و به شهادت رساندن شماری از مردم مظلوم فلسطین و حمله و آسیب رساندن به بیمارستانی که کودکان در آن بستری بودند را به شدت محکوم کرد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنین را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنین و به شهادت رساندن شماری از مردم مظلوم فلسطین و حمله و آسیب رساندن به بیمارستانی که کودکان در آن بستری بودند را به شدت محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است:

جنایات هولناک رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در شهر و اردوگاه جنین که باعث شهید و زخمی شدن ده‌ها تن شده و همچنین حمله بی‌رحمانه صهیونیست‌ها به بیمارستان جنین و شلیک گاز آشک‌آور و آسیب‌زدن به کودکان بستری در بیمارستان بار دیگر پرده از جنایات این رژیم جعلی برداشت که البته با پاسخ قاطع مقاومت فلسطین روبرو شد و بی‌تردید حق مردم فلسطین است که از خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کنند. 

آنچه در فلسطین در حال وقوع است کشتار علنی مسلمانان در سکوت کامل مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری است. ناتوانی و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی، آنان را به ارتکاب این جنایات در مقابل دیدگان جهان تشویق می‌کند و جهانیان بدانند که این اقدامات، امنیت و ثبات فلسطین و منطقه را بر هم می‌زند و نتیجه آن گریبان همان کشورهای حمایت کننده رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد گرفت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید دارد آنچه امروز در جنین شاهد هستیم، ادامه جنایت و تروریسم بین المللی رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدان آنان در منطقه است که در حق مردم فلسطین ادامه دارد.

بی‌تردید حق قانونی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی این رژیم جعلی، از خود دفاع کنند و قطعا جنایت دشمن صهیونیستی علیه جنین و مردم فلسطین بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت به شیوه‌ای که رهبران آن تعیین خواهند کرد، پاسخ کوبنده و قاطعی به این جنایت خواهد داد و مجامع بین‌الملی و کشورهایی که خواستار عادی سازی روابط با این غده سرطانی خاورمیانه هستند نیز باید این جنایات و حملات به مردم مظلوم فلسطین را ببینند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و جنین و مورد حمله قرار دادن کودکان بی‌دفاع در بیمارستان را به طور کامل متوجه رژیم اشغالگر قدس می‌داند و تاکید می‌کند تنها راه امت و کشورهای اسلامی برای خروج از بحران‌ها و تهدیدها علیه ملت مظلوم فلسطین و منطقه رویکرد مقاومت است و همه ملت های اسلامی می‌بایست در دفاع از آرمان فلسطین جدیت کامل داشته باشند و هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم نمایند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تلاش برای آزادی فلسطین را محور وحدت همه ملت‌های مسلمان دانسته و از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهد تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم صهیونیستی عمل کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه این رژیم جعلی در فلسطین شوند چرا که ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در فلسطین و در منطقه این رژیم می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول