اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بمب ساعتی ساختمان‌‎های ناایمن در تهران/ دستور دادستان به مالکان ساختمان های ناایمن

دادستان تهران گفت: ساختمان‌های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند و مسئولیت نهادهای متولی در حل مشکلات این مسأله کاملا مشخص است.

بمب ساعتی ساختمان‌‎های ناایمن در تهران/ دستور دادستان به مالکان ساختمان های ناایمن

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، علی صالحی، دادستان تهران  اظهار کرد: دادستانی تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن به صورت هفتگی جلسات مداومی را برگزار می‌کند که در جلسه اخیر مصوب شد تا پایان سال جاری تمامی دستورالعمل‌ها توسط نهادهای متولی و مالکان ساختمان‌های ناایمن اجرایی شود.

وی افزود: جلسه اخیر با حضور نماینده دادستانی تهران، شهرداران نواحی ۲۲ گانه پایتخت، مسئولان سازمان آتش نشانی، نمایندگان شورای شهر و بیش از ۱۰۰ نفر مالکان و متصرفان ساختمان‌‎های ناایمن اعم از دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های آتش نشانی تهران برگزار شد و هشدارهای لازم به حضار داده شده است.

دادستان تهران با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن پایتخت مانند بمب ساعتی عمل می‎کنند، تصریح کرد: به تمام مالکان ساختمان‌های ناایمن هشدار داده شد تا پایان سال جاری، تمامی دستورالعمل‌های ایمن سازی را رعایت و نسبت به ایمن سازی ساختمان‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت دادستانی تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار احتمالی، با متخلفان برخورد و اقدامات قاطعی را علیه متخلفان این حوزه لحاظ خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول