اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

افتتاح دفتر همکاری علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در لبنان

دفتر همکاری‌های مشترک علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور رئیس این دانشگاه در لبنان افتتاح شد.

افتتاح دفتر همکاری علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در لبنان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در سفر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای به لبنان، آیین افتتاح دفتر همکاری‌های مشترک علمی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، رؤسای شعبات الآفاق و جمعی از استادان و کارکنان الآفاق در آن مؤسسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تأسیس این دفتر با هدف تسهیل امور همکاری‌های دو طرف در دفتر مرکزی مؤسسه الآفاق در بیروت صورت گرفت و توسط خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و  فادی ناصر، رئیس مؤسسه الآفاق افتتاح شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افتتاح این دفتر را نقطه عطفی در توسعه همکاری‌های طرفین دانست و ضمن ابراز امیدواری از تحقق این رویداد اظهار کرد: این امر باعث تسهیل و سرعت بخشیدن به همکاری‌های دوجانبه، افزایش دانشحویان اعزامی لبنانی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز گسترش همکاری‌ها در حوزه علم و فناوری می‌شود.

فادی ناصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مؤثر، افتتاح این دفتر را نشانه عزم جدی طرفین برای توسعه همکاری‌ها در زمینه علم و فناوری برشمرد و گفت: ما و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اهداف مشترکی را دنبال می‌کنیم و افتتاح این دفتر افق جدیدی در همکاری‌های علم و فناوری برای هر دو طرف خواهد بود که می‌بایست بیش از پیش توسعه یابد.

پایان  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول