اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: صحبت‌های گل‌محمدی در شان فوتبال ما و پرسپولیس نبود/ هواداران فولاد بودند، پرگل‌تر می‌بردیم

قائم مقام باشگاه فولاد گفت:صحبت‌هایی که سرمربی حریف در نشست خبری انجام داد شایسته فوتبال ما و مخصوصا شایسته تیمی بزرگ مثل پرسپولیس نیست.

فتاحی: صحبت‌های گل‌محمدی در شان فوتبال ما و پرسپولیس نبود/ هواداران فولاد بودند، پرگل‌تر می‌بردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید فتاحی در خصوص حواشی پیش آمده در بازی پرسپولیس و فولاد و صحبت‌های گل‌محمدی در نشست خبری گفت: حق باشگاه پرسپولیس است که شکایت کند و این مسئله به کمیته انضباطی می‌رود و نتیجه‌اش مشخص می‌شود. این مسئله جدای از این است ولی صحبت‌هایی که گل‌محمدی مطرح کردند من تعجب کردم، صحبت‌های او را شنیدم. او یکی از بهترین مربیان ماست و گل‌محمدی همیشه مرد اخلاق بوده و من تعجب کردم که او در کنفرانس به این شکل صحبت کرد. همه دیدند که چه فوتبالی دیروز برگزار شد. من تاکنون بالای 100 بازی سخت‌تر از این در فولاد داشتم و حتی با همین پرسپولیس داشتیم که سخت‌تر بود ولی این بازی اصلا مشکل خاصی نداشت. قطعا هواداران فولاد بودند ما با تعداد گل بیشتر پرسپولیس را شکست می‌دادیم. فوتبال زیبایی از فولاد را نیز مشاهده کردیم که تنها مورد غیر فوتبالی بازی آن 2 صحنه‌ای بود که توپ را یک نفری فرستاد که ما نیز او را شناسایی کردیم و فردا هم با او برخورد خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: بنیادی فر اولین داور الیت ماست و جای فغانی آمده است. هنوز هیچ کارشناسی صراحتاً نگفته است که آن صحنه پنالتی است؟ واقعا نمی‌توان تشخیص داد. همین آقای بنیادی فر در بازی تراکتور یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت و ترابی زد و گل نشد. واقعاً آن صحنه پنالتی بود؟ پس از این آقای بنیادی فر همان بنیادی فر است.

فتاحی گفت: با وجود VAR هم داوران اشتباه می‌کنند و این موضوع در تمام دنیا است. با این حال این درست نیست که بازی را ببازی و دنبال مقصر بگردی. از گل محمدی انتظار نداشتم و الفاظی که او استفاده نکرد باعث تعجب من شد و من نمی‌دانم منظور او چیست. سرمربی ما نیز اخراج شد و به گفته بسیاری این اخراج اشتباه بود. ما نیز از اخراج نکونام متضرر شدیم ولی این گونه صحبت نکردیم. می‌گفتند که او داد می‌زند. فوتبال همین است دیگر.بقیه جاها با بلندگو مگر صحبت می کنند؟

قائم مقام باشگاه فولاد ادامه داد: تمام اعضای ما لباس مشکلی پوشیده بودند و نکونام یک کاپشن پوشیده بود که همرنگ‌شده بود. او باید کاور می‌پوشید ولی زمان برد تا بچه‌ها کاپشن دیگری برا او بیارند و او به نیز به ناظر بازی این مسئله را اطلاع داد. فوتبال قانون دارد و اگر کسی از این قانون تخلف کند، مجازات خواهد شد. صحبت‌هایی که سرمربی حریف در نشست خبری انجام داد شایسته فوتبال ما و مخصوصا شایسته تیمی بزرگ مثل پرسپولیس نیست. 

فتاحی اظهار داشت: اصلا اینکه می‌گویند فولاد می‌خواسته بازی بدون تماشاگر درست نیست. بعد از هفته‌ها که بازی بدون تماشاگر برگزار شد، فولاد نیز درخواست بازی با تماشاگر داد. به ما مجوز ندادند و ما نیز در تلاشیم تا از بازی بعدی بتوانیم با تماشاگر بازی خودمان را برگزار کنیم. 

قائم مقام باشگاه فولاد در خصوص نقل و انتقالات تیم نیز گفت: یک جای خالی داریم و برای مسابقات آسیا یک بازیکن خارجی را جذب خواهیم کرد.  کولیبالی در لیست آسیایی ما حضور دارد. پاتوسی نیز تمام پولش را نگرفت و ما با توافق کرد و از باشگاه جدا شد. دژاگه نیز در خدمت تیم است. 

فتاحی در انتها اظهار داشت: قطعا ما از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. الفاظی که سرمربی این تیم استفاده کرد که ما شکایت خواهیم کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول