اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

آماده باش در منطقه زلزله زده خوی/ احتمال برپایی بیمارستان‌های صحرایی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:بیمارستان خوی در حالت آماده باش بوده و احتمال برپایی بیمارستان صحرایی نیز وجود دارد.

آماده باش در منطقه زلزله زده خوی/ احتمال برپایی بیمارستان‌های صحرایی

محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار رفاه و آسیب های اجتماعی فارس با اشاره به وقوع زلزله در منطقه خوی، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در منطقه خوی استان های زنجان و آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار به حالت آماده باش در آمده اند و تیم های ارزیابی به منطقه اعزام شده اند.

وی افزود: بیشتر نیاز است که چادر و وسایل گرمایشی تهیه و در میان مردم زلزله زده توزیع شود. زلزله در ۷ کیلومتری خوی رخ داده و با توجه به اینکه امشب مردم نگران هستند اولین نیاز آنها تهیه وسایل گرمایشی است که در حال تهیه این تجهیزات هستیم.

نامی ادامه داد: در حال تهیه کانکس و اعزام از تهران و استان‌های شرقی هستیم و این تجهیزات را تا فردا به منطقه زلزله زده خوی ارسال خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشورادامه داد: آذربایجان و منطقه زلزله زده خوی و شهرهایی مانند سلماس به حالت آماده باش هستند و سوله های بحران خود را آماده کرده‌اند، سوله های خوی نیز آماده هستند و امشب مردم را در آن اسکان خواهیم داد.

نامی با اشاره به خدمات بیمارستان‌ها در منطقه خوی، خاطرنشان کرد: بیمارستان ها شلوغ شده و در حالت آماده باش هستند و احتمال برپایی یمارستان صحرایی وجود که اینها نیز تدارک دیده می شود.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده و در حال بررسی میان خسارت هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول