اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فصل جدید سریال «زندگی بهتر» ساخته می‌شود

تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» از حضور بازیگران جدید در سری بعدی آن خبر داد.

فصل جدید سریال «زندگی بهتر» ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، پخش مجموعه جدید «زندگی بهتر» از اوایل دی ماه گذشته در شبکه آموزش سیما آغاز شده و این روزها آخرین قسمت‌های آن روی آنتن می‌رود.

عبدالرضا فیروزان طراح و تهیه کننده و کارگردان «زندگی بهتر» که در گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی تولید شده است، گفت: ترکیب فعلی بازیگران با بودجه‌ای که ویژه یک برنامه ترکیبی اختصاص داده شده بود، شکل گرفت. بودجه‌ای که قطعاً برای ساخت اثری نمایشی کافی نبود، اما به لطف همه عوامل گروه و همراهی بی‌دریغشان «زندگی بهتر» به خوبی مدیریت و ساخته شد.

او ادامه داد: حالا هم که بازخوردهای خوبی در پخش گرفته ایم، قرار است مجموعه وسعت بیشتری بگیرد و در فصل‌های بعدی وارد زندگی شخصی کاراکترهای مجموعه شویم و موارد مورد نظر بویژه سوادآموزی را با شاخصه های این زندگی ها و اعضای خانواده شان بسنجیم و روایت کنیم. ضمن اینکه بازیگران شناخته شده دیگری را نیز در سری بعدی خواهیم دید. هرچند در این مجموعه بالغ بر 50 بازیگر داشتیم و در کل از ترکیب فعلی بازیگران هم راضی هستم. ضمن اینکه ما شاهد قصه های ساده و روانی بودیم که برشی از زندگی و موقعیت افراد در پیوند با سوادآموزی است.

او همچنین درباره ترکیب دو قالب مستند و درام در «زندگی بهتر» توضیح داد: در «زندگی بهتر» هدف اصلی معرفی فعالیت مراکز یادگیری محلی در دل دو قالب درام و مستند مدنظر قرار داشت و از قابلیت‌های هر یک از این دو برای رسیدن به هدف اصلی بهره گرفتیم تا مکمل یکدیگر باشند. مثلاً در بخش مستند تلاش بیشتری برای معرفی این مراکز در شهرستانها داشتیم. هرچند معتقدم کار نمایشی اثرگذاری بهتری دارد و در مجموعه «زندگی بهتر» این ترکیب جواب داده است و بازخوردهای مناسبی گرفته‌ایم.

کارگردان و تهیه کننده مجموعه‌های «ماجراهای خانواده آقای فرهمند» و «زندگی شگفت انگیز است» افزود: در هر قسمت مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» در مرکز یادگیری محلی، اتفاقاتی مرتبط با موضوعات مجموعه با محوریت مهارت‌های اساسی زندگی می‌افتند. هر بار برای مشکلات پیش آمده، توسط مدیر و کارکنان این مرکز راهکارهایی ارائه و با استفاده از مهارت‌های اساسی زندگی که به آن پرداخته می‌شود، شاهد شکل گیری زندگی بهتری برای افراد خواهیم بود.

البته در نگاه اول مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» صرفاً به فعالیت مراکز یادگیری محلی که متعلق به نهضت سوادآموزی هستند و دروس مهارت های اساسی زندگی در آنها به شرکت کنندگان آموزش داده می شود، پرداخته اما در نگاه کلان تر، ضمن اینکه نقش سواد و پیوند سواد با زندگی را مطرح می‌کنیم، به مهارت های اساسی زندگی هم پرداخته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول