اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چمران: بودجه شهرداری آخر بهمن به صحن می آید/پیش پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده ایم

رئیس شورای شهر تهران گفت: پیش‌پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده‌ایم ولی تاکنون 120 دستگاه دریافت کرده‌ایم امیدوارم سازندگان با برنامه‌ریزی لازم به تعهدات خود عمل کنند.

چمران: بودجه شهرداری آخر بهمن به صحن می آید/پیش پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده ایم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص دستور جلسه امروز شورا گفت: قرار است گزارش مالی شهرداری تهران توسط خزانه‌دار ارائه شود. 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بررسی بودجه سال آینده شهرداری گفت: ما باید حدودا یک ماه بر روی  بودجه کار کنیم و فکر می‌کنم اواخر بهمن بودجه به صحن شورا بیاید.روز گذشته اولین جلسه کمیسیون تلفیق برگزار شد و حتما یک جلسه دیگر برای کمیسیون تلفیق خواهیم داشت. 

چمران در خصوص انتشار لیست 4 هزار نفره استخدام در شهرداری تهران گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما چیزی که در سایت‌ها خواندم این بود که معاون مربوطه در شهرداری گفته بود این لیست صحت ندارد و ساختگی است.استخدام در شهرداری شرایط خاص داردو موضوع را شورا بطور دقیق بررسی خواهد کرد.

چمران در خصوص موضوع ترافیک تهران و دستگاه‌های متولی در این امر گفت: متأسفانه متولی یک نفر نیست. 23 دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند، مانند محیط‌زیست، وزارت نفت، استاندارد و... .

رئیس شورای شهر تهران به موضوع اتوبوس،‌ تاکسی،‌ مینی‌بوس، موتورسیکلت در تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌هایی اجرا شده اما دلخواه و ایده‌آل نبوده است. یکی از سازندگان اتوبوس اعلام کرده که تا شب عید 40 دستگاه اتوبوس تحویل می‌دهد. ما پیش‌پرداخت 600 دستگاه اتوبوس را داده‌ایم ولی تاکنون 120 دستگاه دریافت کرده‌ایم امیدوارم سازندگان با برنامه‌ریزی لازم به تعهدات خود عمل کنند.

چمران گفت: موضوع تامین اتوبوس از تمام مسیرها دنبال می‌شود اما خرید اتوبوس از خارج از کشور با توجه به برنامه‌ای که روی آن فکر شده بود منتفی شد. البته خرید اتوبوس از خارج بطور کامل منتفی نشده و اگر اتوبوس استاندارد، به روز و ارزان‌قیمت وارد شود به نفع مردم و محیط زیست خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول