اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

روزهای پایانی جشنواره تئاتر فجر/ قطار اردنی نرسید

نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۸ نمایش است که در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شوند.

روزهای پایانی جشنواره تئاتر فجر/ قطار اردنی نرسید

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، روز یکشنبه ۹ بهمن و در نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۸ نمایش صحنه‌ای و ۱۰ نمایش خیابانی است.

در این روز سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ میزبان نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر و کارگردانی آرا یرنیاکیان از ارمنستان می‌شود.

سالن چهارسوی مجموعه نیز در این روز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «دانه‌های کال انجیر» نوشته جواد عاجلی و کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان است.

در روز نهم جشنواره تئاتر فجر، نمایش «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی از شیراز در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین سالن قشقایی در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ میزبان نماش «در سوگ شب هزار و یکم …» نوشته شهرام احمدزاده و کارگردانی پویان عطایی از اصفهان است.

روز یکشنبه ۹ بهمن نمایش «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

نمایش «ساختمان رز» به نویسندگی و کارگردانی علی صادقی‌زاده از کرمان در نهمین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

نمایش «قطار باقوره» از کشور اردن که قرار بود در روز هشتم و نهم جشنواره تئاتر فجر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود به دلیل مشکلات صدور روادید در جشنواره حضور پیدا نکرد و در نتیجه از جدول اجرا کنار گذاشته شد.

سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در این روز و در ساعت ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «ابرهای بی‌باران» به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی حسن عابدی می‌شود. این اثر قرار است با حضور برگزیدگانی از تئاتر استان‌ها روی صحنه برود.

نمایش «دختران» نوشته علی دل‌پیشه و کارگردانی مشترک علی دل‌پیشه و کیانوش ایازی از تهران همچون روز هشتم جشنواره تئاتر فجر، در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰: ک ۳۰ در تالار حافظ اجرا می‌شود.

در نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و در بخش تئاتر خیابانی، پهنه رودکی میزبان نمایش‌های «فدا نشدن» نوشته محمدرضا جعفری لفوت و کارگردان میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی علی بادینی از زاهدان، «گسار» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی مشترک فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین‌شهر، «پارادوکس» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «آکوستیک من» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی آدینه رحیم‌نژاد و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به نویسندگی مجتبی خلیلی و کارگردانی سیدپویا امینی از اصفهان و «دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران، است که به ترتیب ساعت ۱۴، ۱۴:۳۰، ۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰، ۱۷، ۱۸ و ۱۸:۳۰ اجرا می‌شوند.

نمایش «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی آدینه رحیم‌نژاد و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولی‌عصر (عج) اجرا می‌شود.

همچنین در روز یکشنبه ۹ بهمن، نشست «اتحادیه تئاتر جهان اسلام» با ۶ محور تخصصی از ساعت ۹ تا ۱۴ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول