اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۲۵ واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان ایلامی واگذار می شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۵ واحد مسکونی احداثی در این استان به مددجویان تحت پوشش واگذار خواهد شد.

۱۲۵ واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان ایلامی واگذار می شود

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرا ۶۰۰ طرح در دهه فجر خبر داد وگفت: ۶۰۰ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری راه اندازی و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از برنامه های دهه فجر تأمین  ۱۲۵واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن، خیرین و بسیج و تحویل به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضمن اشاره به دیگر برنامه ها تصریح کرد: واگذاری ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان متقاضی و ۲ دستگاه پهباد کشاورزی از جمله این برنامه‌ها بوده که در راستای توسعه مشاغل کشاورزی در بین مددجویان صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول  یادآور شد: توزیع بیش از یک هزار دستگاه بخاری گازی در بین مددجویان، اهدا ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در بین کارکنان و مددجویان و نیز برپایی میز‌های خدمت برای رسیدگی به درخواست‌های مددجویان از جمله دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر امسال خواهد بود.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول