اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح ۱۸ پروژه شرکت آبفا استان ایلام در دهه فجر

مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: شرکت آبفا استان ایلام ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴۴ میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد کرد.

افتتاح ۱۸ پروژه شرکت آبفا استان ایلام در دهه فجر

پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام هم مانند سایر دستگاه ها به مناسبت دهه فجر، پروژه هایی برای بهره برداری آماده کرده است که با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها جمعیت کثیری از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می گردند.

وی افزود: طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه پروژه های عمرانی، زیربنایی و خدماتی شامل احداث مخازن، توسعه، اصلاح و بهسازی شبکه آب و … صورت گرفته که در دهه فجر ۱۴۰۱ بخشی از خدمات رونمایی و تقدیم مردم ایلام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای وارگه، اجرای فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند، آبرسانی به شهر چوار و روستاهای تابعه، بهسازی چشمه و خط انتقال ماژین و آبرسانی به شهرک میلاد ایلام از مهمترین پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۸ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۹۴۴ میلیارد ریال به در دهه فجر سالجاری خبر داد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها موجب بهبود و ارتقاء آبرسانی به جامعه هدف خواهد شد.

ناصری ادامه داد: این پروژه ها، شامل بهسازی چشمه گل گل ایلام، احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهرک قائم، آبرسانی به روستای آوه زا،بهسازی چشمه میان تنگ ملکشاهی،آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران،اجرای خط انتقال چاه های آب منطقه بره بیجه دهلران،آبرسانی به روستای چم آب بر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این ایام ۱۳ پروژه آماده در حوزه بهره برداری و توسعه آب در شهرستان‌های ایلام، چرداول، ملکشاهی، مهران، دهلران و چوار با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت بفا ایلام گفت: همچنین در این ایام تعداد پنج پروژه با اعتبار ۵۶۲ میلیارد ریال در شهرستان های چرداول، هلیلان، چوار، دره‌شهر و ایلام کلنگ‌زنی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول