اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس فدراسیون تیراندازی: همدان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد/ قهرمانان بیشتری معرفی کنید

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: همدان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد و باید نفرات بیشتری مثل مه‌لقا جام‌بزرگ به کشور و دنیا معرفی کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی: همدان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد/ قهرمانان بیشتری معرفی کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مرتضی قربانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان همدان اظهار کرد: این استان طی سال‌های اخیر افتخارات زیادی در تیراندازی به دست آورده و با معرفی ملی‌پوشان مختلف ثابت کرده که حرف برای گفتن دارد.

وی گفت: این چرخه نباید متوقف شود و با تلاش متولیان و همت اعضای هیات و تیم مدیریتی جدید کار باید به بهترین شکل ممکن پیش برود تا قهرمانان بیشتری ظهور کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور بیان کرد: همدان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد و باید نفرات بیشتری مثل مه‌لقا جام‌بزرگ به کشور و دنیا معرفی کند.

وی با بیان اینکه همگی باید بسیج شویم تا راه ۸ هزار شهید استان را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: هر فردی در هر مسئولیتی باید به نحو احسن فعالیت کند تا شرمنده شهدا نباشیم.

قربانی با تقدیر از انگیزه بالای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: سپاه ظرفیت بالایی دارد و رئیس هیات باید از این پتانسیل استفاده کند تا از نظر تجهیزات، وضعیت رشته تیراندازی بهتر و باکیفیت‌تر شود.

رئیس هیات تیراندازی همدان نیز با بیان اینکه باید تمامی ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا این رشته مثل همیشه روزهای درخشانی را تجربه کند به نقش مهم شهدای استان به‌خصوص سردار شهید حاج حسین همدانی و شهید علیرضا شمسی‌پور اشاره کرد و افزود: این شهدا یک شبه به این جایگاه نرسیده‌اند و سال‌ها در این راه تلاش کرده‌اند، ما هم باید تلاش کنیم تا به این جایگاه برسیم.

سیدرضا موسوی تأکید کرد: خدمت به جوانان آن هم در عرصه ورزش می‌تواند راه رسیدن به نقطه‌ای باشد که رضایت الهی را در پیش داشته باشد.

بعد از برگزاری مجمع هیات تیراندازی، رئیس فدراسیون همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و برخی از اعضای مجمع به اتفاق مهدی شمسی‌پور فرزند شهید مدافع حرم علیرضا شمسی‌پور بر سر مزار این شهید والامقام که خود رئیس این هیات ورزشی هم بوده حاضر و به مقام شامخ این شهید ارزنده ادای احترام کردند.

پایان پیام/ 3140/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول