اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح‌الفتوح برگزار شد

اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح‌الفتوح به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار شد.

ششمین دوره  اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح‌الفتوح برگزار شد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار شد.

بر این اساس، اردوهای تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی از بهمن سال ۱۳۹۸ با نام  فتح‌الفتوح و دو مرتبه در هر سال در تابستان و زمستان برگزار می شود.

هدف از برگزاری اردوهای  فتح‌الفتوح، ارتقاء و تعمیق مبانی دینی و معرفتی و تشکیلاتی اعضای بسیج دانشجویی و همچنین نقد و بررسی امور و برنامه‌های ترم گذشته و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با نیاز دانشجو و فضای دانشگاه برای ترم پیش رو است. 

نام فتح‌الفتوح متناسب با رویکرد مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، یعنی تربیت جوان مومن انقلابی و متاثر از کلام امام خمینی (ره) می‌باشد که بعد از پیروزی بزرگی که رزمندگان اسلام در عملیات طریق‌القدس به دست آوردند.

امام رحمه الله علیه طی پیامی فرمودند:  برنامه زمانی روزانه دوره فتح الفتوح۶ به این نحو بود که فضای زمانی قبل از ظهر هر روز به کلاس‌هایی با سرفصل‌های متفاوت و کاربردی نظیر مبانی دینی و معرفتی و اصول کار تشکیلاتی و همچنین مدیریت توحیدی در کار تشکیلاتی اختصاص داده می‌شد. 

بعدازظهر نیز شرکت‌کنندگان اردو در گعده‌های تخصصی از قبیل فرهنگی، علمی و پژوهشی، سیاسی و جهادی به بررسی ظرفیت‌های موجود در جامعه و دانشگاه، احصاء نیازها و تعریف کار عملیاتی حول موضوع مورد بحث برای ترم آینده پرداختند.

 برنامه‌های فوق برنامه و فرهنگی از قبیل برگزاری هیئت‌های ولادت امام محمد باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع)، زیارات جمعی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین مسجد جمکران، برنامه‌های متنوع ورزشی و دیدار با علما و اکران مستند نیز برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول