اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری یک هزار برنامه مختلف در ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر

فرماندار شهرستان ایلام گفت: بالغ بر یک هزار برنامه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دینی مذهبی در دهه فجر در شهرستان ایلام برگزار خواه‍د شد.

برگزاری یک هزار برنامه مختلف در ایلام به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب نادری فرماندار شهرستان ایلام در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان‌ و نقطه‌ امیدی برای مستضعفان است.

وی افزود: دشمنان به انواع مختلف تمام تلاش های خود را جهت کم رنگ کردن اثرات این نظام مقدس به کار برده اند لذا ما نیز باید اهتمام داشته باشیم خدمات نظام مقدس‌  اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

فرماندار شهرستان ایلام در ادامه به عمده ترین برنامه ای اجرایی در این شهرستان  اشاره کرد  و گفت: بالغ بر یک  هزار برنامه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دینی مذهبی دردهه فجر در شهرستان ایلام برگزار خواهد شد.

نادری به پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در این ایام اشاره کرد و گفت: ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ  بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه های شهری و روستایی، زیر ساخت های آب، برق و گاز، همچنین حوزه ورزش و جوانان و راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

فرماندار ایلام گفت: در مجموع با بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان ایلام  مشغول به کار  خواهند شد.
نادری در پایان گفت: نشاط اجتماعی در جامعه‌  یکی از ضرورت هایی است که باید به آن توجه ویژه شود لذا ایام مبار‌ک ماه رجب علی الخصوص میلاد پربرکت امیرالمؤمنین علی(ع) فرصت مناسبی است تا شور نشاط اجتماعی را در جامعه افزایش داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول