اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

334 برنامه فرهنگی و آموزشی و مناسبتی در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر 334 برنامه متنوع در ادارات و نواحی آموزش و پرورش شهرستانها، مدارس و مراکز علوم قرآنی این سازمان برگزار می‌شود.

334 برنامه فرهنگی  و آموزشی و مناسبتی در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر 334 برنامه متنوع در ادارات و نواحی آموزش و پرورش شهرستانها، مدارس و مراکز علوم قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: از برنامه های پیش رو می‌توان به نواختن زنگ انقلاب، افتتاح دارالقرآن، پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز، برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری و توزیع اقلام بهداشتی در مدارس اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به این مهم که در گذشته سه زنگ رسمی در مدارس کشور شامل زنگ شروع سال تحصیلی، 13 آبان و مبارزه با استکبار و زنگ انقلاب نواخته می شد، گفت: از امسال به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در 25 اردیبهشت زنگ رسمی دیگری با این عنوان نیز در مدارس استان نواخته می شود.

موسوی‌نژاد یادآور شد: برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی، اجلاسیه نماز دانش آموزی در چهار شهرستان، تجلیل از فرزندان دانش آموز خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب، افتتاح پروژه های ورزشی، برگزاری 500 نمایشگاه مدرسه ای در عرصه های مختلف و... از دیگر برنامه های دهه فجر استان می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در دولت مبنی بر اضافه شدن فضاهای ورزشی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح 30 فضای ورزشی شامل 6 سالن ورزشی سرپوشیده، 12 چمن مصنوعی و 12 زمین فوتسال ساحلی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:  برگزاری مسابقه دلنوشته برای مقام معظم رهبری، افتتاحیه تئاتر متوسطه در 30 مدرسه، راه اندازی کاروان سرود انقلاب با عنوان آوای فجر در 22 بهمن، طراحی ویژه برنامه برای دختران و بانوان جامعه فرهنگیان به عنوان زنان کنشگر فعال، برگزاری تریبون آزاد پرسش و پاسخ در برخی مدارس استان، افتتاح چمن مصنوعی در پنج مدرسه، برگزاری مسابقات دارت، برپایی و نمایش فیلم عمار و... از دیگر برنامه پیش روی دهه فجر می‌باشد.

موسوی نژاد از افتتاح مرکز دارالقرآن امام علی (ع) باغستان فردوس در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام پایگاه جهادی قرآن، عترت و نماز نیز در درح افتتاح می شود.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول