اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزارت خارجه لبنان: اسرائیل مسئول متشنج شدن اوضاع فلسطین است

وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن ده فلسطینی و زخمی کردن چند نفر دیگر را محکوم کرد.

وزارت خارجه لبنان: اسرائیل مسئول متشنج شدن اوضاع فلسطین است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه تجاوز اخیر به اردوگاه جِنین، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی فلسطین دانست.

در این بیانیه آمده است: «اسرائیل مسئول کامل تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی فلسطین، مناطق تحت سلطه تشکیلات خودگردان فلسطین و نوار غزه و نیز هتک حرمت مکرر حرم مسجدالأقصی و قدس شریف است».

بنابر گزارش خبرگزاری لبنان «NNA»، وزارت خارجه لبنان به فلسطینیان به دلیل اصرار برای دفاع از اراضی، املاک و مقدسات خود با استفاده از هر وسیله ممکن، درود فرستاد و تأکید کرد: «نابسامانی اوضاع فلسطین نتیجه طبیعی اقدام اسرائیل در نابودی راه‌حل دو دولت و کاهش اهتمام بین‌المللی به مسئله فلسطین و سیاست‌های تجاوزکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی است».

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول