اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رفتار گزینشی نسبت به حضور رسانه‌ها در جلسه فوتبالیِ مجلس

در جلسه امروز فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، رفتار گزینشی نسبت به رسانه‌ها انجام شد.

رفتار گزینشی  نسبت به حضور رسانه‌ها در جلسه فوتبالیِ مجلس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و جمعی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، ظهر امروز برای برگزاری جلسه‌ای مربوط به VAR و سایر امور جاری مربوط به فوتبال کشور در جلسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

مهدی تاج(رئیس) مهدی محمد نبی(نایب رئیس اول) منصور قنبرزاده(نایب رئیس دوم) بهرام رضاییان، احمدرضا براتی، خداداد افشاریان، طهمورث حیدری، احسان اصولی، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی(دبیرکل فدراسیون) محمدرضا کشوری‌فرد(سرپرست سازمان لیگ) رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) علی فتح‌الله زاده(مدیرعامل استقلال) حمید عباسی(مدیرعامل پیکان) هوشنگ نصیرزاده(مدیرعامل تراکتور) محمد احسانی(مدیرعامل ذوب آهن) محمد اسفندیارپور(مدیرعامل گل‌گهر) مصطفی زارعی(مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) دانیال مرادی(سرپرست دپارتمان داوری) جزء مدیران فوتبالی حاضر در این جلسه بودند.

این در شرایطی است که با توجه به اهمیت مباحث مطروحه، رسانه‌های زیادی پیگیر حضور در نشست فراکسیون ورزش برای پوشش این جلسه بودند. با این وجود حضور تعداد محدودی از رسانه‌ها از نکات عجیب جلسه امروز بود.

ظاهرا  مجلس شورای اسلامی برای دعوت از رسانه‌ها گزینش و سلیقه خود را به کار گرفته و در واکنشی عجیب، یکی از مسئولان فراکسیون ورزش در پاسخ به  پیگیری‌های خبرگزاری فارس درخصوص نحوه حضور و گزینشی دعوت شدن رسانه‌ها به این جلسه اعلام کرد: فقط رسانه‌های تصویری را دعوت کرده ایم و قرار نیست در این جلسه رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها شرکت کنند!

این رفتار و اظهارات نشان‌دهنده شناخت نادرست برخی از افراد مجموعه رسانه‌‌ای مجلس شورای اسلامی نسبت به اهمیت خبرگزاری‌های کشور است و به نظر می رسد برخی عوامل خانه ملت به صرف دیده شدن خود و بالادستی ها در مقابل دوربین های تلویزیونی تصمیم می‌گیرند با دعوت گزینشی و سلیقه‌ای، سیاست عجیبی را نسبت به رسانه‌ها در پیش بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول