اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست مربی اهل خوی سابق تیم ملی فوتبال از مردم و مسئولان

مربی سابق اهل خوی تیم ملی فوتبال کشورمان از مردم و مسئولان کشور درخواست امدادرسانی ویژه به زلزله زدگان این شهرستان را کرد.

درخواست مربی اهل خوی سابق تیم ملی فوتبال از مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساعت ۲۱:۴۴ شب گذشته زلزله ای به شدت ۵/۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

این زلزله شدید سبب تخریب منازل و ساختمان‌های زیادی در خوی و کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هم وطنان مان در این شهرستان شد.

علی اصغر قربانعلی‌پور، مربی اهل خوی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این زلزله، اظهار داشت: اهل روستای پیرکندی خوی هستم و هنوز هم پدر و مادر من آنجا زندگی می‌کنند. شب گذشته پس از ایجاد زلزله با اقوام خود تماس گرفتم‌. متاسفانه وضعیت خیلی در خوی خراب است و با توجه به سرما، برف و کولاک که از شب گذشته شروع شده مردم زلزله زده در سرمای حدود منفی شش درجه، شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: از مردم و مسئولان می‌خواهم هرکس هرکاری از دستش برمی‌آید انجام بدهد زیرا اکنون بچه‌ها، زنان، پیرزن و پیرمرد با توجه به شدت تخریب ساختمان‌ها در کوچه و خیابان مانده‌اند. بسیاری از آن‌ها به اطراف شهر پناه برده‌اند. الان وقت کمک کردن به مردم خوی است. خود من به عنوان یکی از اهالی این شهر هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم و امیدوارم مسئولان و کل مردم دست در دست هم بدهند تا این مشکل به زودی حل شود.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: متاسفانه برخی هم شهری‌های خود را نیز در این زلزله از دست دادم‌ که به خانواده‌هایشان تسلیت می‌گویم. برای بهبودی تمام مصدومان نیز هر کاری از دست‌مان برآید، به همراه هم شهری‌ها و سایر افرادی که علاقه دارند به مردم خوی کمک کنند، انجام می دهیم. امیدوارم با کمک مسئولان افرادی که از شب گذشته خارج از منازل خود مانده‌اند، هرچه سریع‌تر به خانه‌های شان بازگردند.  از جامعه ورزش نیز می‌خواهم هرکس هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام بدهد و گره ای از مشکلات زلزله‌زدگان باز کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول