اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

3 مدال رنگی کورس قهرمانی اسبدوانی گنبدکاووس به خراسان جنوبی رسید

سوارکاران خراسان جنوبی در هفته دوازدهم از سری مسابقات کورس قهرمانی اسبدوانی قهرمانی کشور در گنبد کاووس 3به مدال رنگی رقابت‌ها دست یافتند.

3 مدال رنگی کورس قهرمانی اسبدوانی گنبدکاووس به خراسان جنوبی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سوارکاران خراسان جنوبی در هفته دوازدهم از سری مسابقات کورس قهرمانی اسبدوانی کشور در گنبد کاووس خوش درخشیدند.

در این ماراتن ملی مالکان ۱۴۸ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» برای شرکت در مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه کشور نام‌نویسی کرده بودند.

 هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس در ۱۴ دور به مسافت‌های هزار، هزار و ۲۰۰، هزار و ۶۰۰ و ۲ هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری شهرستان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

«اسب آترین حقانی» در گروه ترکمن با مالکیت «عاطفه حاجی پور» از باشگاه مارال بیرجند خراسان جنوبی در دور اول هفته دوازدهم مسابقات کورس قهرمانی اسبدوانی گنبد کاووس با گردن‌آویز طلا بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد.

در دور اول هفته دوازدهم مسابقات کورس قهرمانی اسبدوانی گنبد کاووس «اسب آشیل» نیز از خراسان جنوبی، در گروه تروبرد کلاس یک با مالکیت امیر عاشوری از باشگاه مارال بیرجند با کسب مدال نقره در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

همچنین در رویداد رقابت‌های کورس قهرمانی اسبدوانی گنبدکاووس از خراسان جنوبی «اسب ماه سامر 2» در گروه دوخون با مالکیت ریگی با کسب نشان نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات را بدست آورد.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول