اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان/ دفاع صریح و بدون تقیه دانشجویان از نظام اسلامی

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان گفت: دانشجویان انقلابی دفاع صریح و بدون تقیه از نظام اسلامی کنند‌.

ضرورت افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان/ دفاع صریح و بدون تقیه دانشجویان از نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمدجواد کهندل پور امروز در دوره طرح ولایت کشوری که به همت بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز در حال برگزاری است اظهار داشت: در راستای تحکیم بنیان‌های اندیشه‌ای دانشجویان مؤمن و انقلابی برای حضور موثر در عرصه‌های فکری وفرهنگی جامعه، دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت هر ساله با همکاری بسیج دانشجویی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) طراحی و اجرا می‌ شود.

وی با بیان اینکه دوره طرح ولایت جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد افزود: سرفصل‌های این دوره به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و به دنبال این است که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: از اهداف دوره‌های طرح ولایت، معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم‌السلام)، آشنایی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه افراد محصل، با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط است.

کهندل پور با تاکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان، به نقش تشکل‌های دانشجویی در تحقق این موضوع اشاره و تصریح کرد: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی در اندیشه و عمل و تقویت گفتمان‌های اصلی انقلاب از وظایف تشکل‌های انقلابی است.

وی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه کند افزود: فضای دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که پس از ورود دانش‌آموز به دانشگاه و فارغ التحصیلی از دانشگاه، آن جوان از لحاظ عمق دینی و رعایت دینی و اخلاق دینی پیشرفت کرده باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول