اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج/ آغاز رقابت ۶۰۰ فعال فضای مجازی

افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، امروز یکشنبه ۹ بهمن با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی برگزار شد.

چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج/ آغاز رقابت ۶۰۰ فعال فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس، افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، امروز یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.  این رویداد در سالن تخصصی تولید محتوای بسیج در در سالن رویدادهای شهید فخری زاده مجموعه بسیج دانشجویی با حضور ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که هرکدام از استعداد‌های درخشان کشور هستند. ۴۱ تیم در حوزه پویانمایی، ۳۷ تیم در حوزه نرم‌افزار تلفن همراه و ۲۸ تیم تولیدکننده بازی‌های تلفن همراه در این رویداد به رقابت خواهند پرداخت.

*فضای مجازی عرصه ای برای بیان تمدن اسلامی است 

 سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر امروز در افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج با تبریک ایام‌الله  بهمن‌ماه گفت: انقلاب اسلامی یک دوره جدید در اعصار بشریت است.

وی با اشاره به  شکل‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی گفت: صهیونیست پس از دو جنگ جهانی با تمسک به ابزارهای سیاسی توانستند یک دولت جعلی را در دل امتی اسلام به وجود آورند.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز با تحولات دیجیتال و مجازی فرصتی کم‌نظیر و بی‌نظیر در اختیار جهان اسلام قرار گرفت تا مسلمانان بتواند از طریق این فناوری‌ها در برابر هجمه‌های دشمن قرار بگیرد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشرفت‌ها را فرصتی مناسب برای تصحیح بنیان تمدن غرب دانست و گفت: تمدن غرب حرف جدیدی برای زدن ندارد درحالی‌که اسلام پس از انقلاب حرف‌های آزادی‌بخش بزرگی برای رهایی بشر و عبور از این عصر جدید را دارد. شما به‌عنوان پیش‌قراولان و کنشگران این عصر جدید اهمیت بسیاری دارید شما باید با دیدگاه و چشم‌انداز تمدن اسلامی به این رویداد نگاه کنید و موضوعاتی را در فضای مجازی مطرح کنید که آغاز راه برای کنش‌های دیگر در فضای مجازی باشد.

وی افزود: جوانان دیگری نیز در این راستا به شما خواهند پیوست و حمایت‌های سازمان بسیج هم همراه شما خواهد بود تا خبرهای خوش مجاهدت‌های مردم فلسطین هر روز بیشتر شود و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گیرد. این خود یکی از موضوعات این رویداد خواهد بود تا پیامی برای همه مردم آزادی‌خواه جهان شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: در موضوع بازی‌های موبایلی شهر و روستای اسلامی، جهاد خدمت، گردان، عترت و سبک زندگی از پیشنهادها تولید محتوا در این رویداد خواهد بود. محدودسازی شاید از نظر فنی مشکلاتی ایجاد کند؛ ولی دامنه تجربیات را گسترده خواهد کرد و فرصتی برای رقابت را به وجود خواهد آورد.

*تحریم متخصصان فضای مجازی نشان از کسب موفقیت‌هاست

مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم افتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با خیر مقدم به گروه های برتر استانی و شرکت کنندگان در این رقابت گفت:اگرچه زیرساخت این فضا در دست دشمن است؛ ولی تفکر بسیجی راهی برای غلبه گفتمان در این عرصه و مردمی‌ترین بستر برای حضور است تا بتوانیم تحریم گفتمان انقلاب اسلامی را دور بزنیم.

وی افزود: فضای مجازی ما امروز در حال زدن معبر برای گذر از میدان‌های مین دشمنان اسلام و ایران هستند و امروز که شبکه مردمی ایرانی و انقلابی و متخصص تحریم می‌شود  نشان از موفقیت شما در حوزه تولید محتوای دیجیتال است که می‌تواند فضای مجازی را در دست بگیرد.

معین با اشاره به جزئیات چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: ۹۲۰ تیم در این رویداد در سراسر کشور شرکت کردند و با گذر از مراحل سخت در اینجا سوژه‌ای را دریافت خواهند کرد و پس از آن در ۴۸ ساعت محتوایی اثربخش را ارائه خواهند کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج افزود: عرصه برای معرفی و حمایت و پشتیبانی این عزیزان به مجموعه‌های فعال خواهد بود تا قدمی برای اعتلای فضای مجازی برداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول