اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رد پای صهیونیست‌ها در حملات پهپادی دیشب اصفهان دیده می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به وقایع دیشب اصفهان، گفت: گمانه‌زنی‌های قوی بر این است که حمله دیشب در اصفهان، کار سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است.

رد پای صهیونیست‌ها در حملات پهپادی دیشب اصفهان دیده می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات حادثه شب گذشته در شهر اصفهان، گفت: چند پهپاد از سوی اسرائیل در حمله دیشب هدایت شده و پدافند هوایی ما با اقتدار کامل آن‌ها را شناسایی و در هوا منهدم کرده و هیچ آسیبی به مجموعه وابسته به وزارت دفاع وارد نشده‌است.

وی افزود: این یک پیام تازه به دشمنان جمهوری اسلامی صادر کرد که بدانید ما محکم و استوار ایستاده‌ایم و چنین حرکاتی خللی در اراده ملت ما وارد نمی‌کند.

میرزایی در پاسخ به آخرین اخبار در رابطه با عامل و عوامل این جریان،گفت: هنوز این موضوع در دست بررسی است و نکته خاصی تا الآن به دست ما نرسیده است، اما گمانه‌زنی‌های قوی بر این است که حمله دیشب در اصفهان، کار سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بود و باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولیت آن را برعهده می‌گیرند یا نه.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول