اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگاه قضا در حل مشکلات ۴۷۳ واحد تولیدی قزوین نقش داشته است

دادستان قزوین گفت: تاکنون مسائل و مشکلات مطرح شده ۴۷۳ واحد تولیدی استان در زمینه های مختلف با پیگیری های دستگاه قضایی مرتفع شده است‌.

دستگاه قضا در حل مشکلات ۴۷۳ واحد تولیدی قزوین نقش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون مسائل و مشکلات مطرح شده ۴۷۳ واحد تولیدی استان در زمینه های مختلف با پیگیری های دستگاه قضایی مرتفع شده است‌ و با توجه به حمایت های انجام شده دستگاه قضایی شاهد احیای ۴۱ واحد تولیدی تعطیل شده در استان قزوین بودیم.

این مقام قضایی استان اذعان کرد: با احیای واحدهای تعطیل شده چهار هزار و ۲۲۲ فرصت شغلی در استان قزوین ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی قزوین پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستورالعمل های ابلاغی به طور جدی در پی کمک به حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی استان است، اضافه کرد: در این راستا تاکنون ۱۵۲ بازدید از کارخانجات و صنایع استان با همراهی رییس کل دادگستری استان انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک با احیای واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید در صنایع از طریق حل مشکلات سرمایه گذاران و فعالان تولید می تواند با اشتغالزایی منجر به کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول