اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اقتصاد لیبرالی دلیل مشکلات کشور است/ عملیات‌های دشمن با نیروهای قدرتمند ایران خنثی شد

یک تحلیگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دلیل مشکلات اقتصادی امروز، اقتصاد لیبرالی است گفت: رهبری تلاش دارند ریل اقتصاد به اقتصاد مقاومتی تبدیل شود، دولت روحانی برای این کار با قدرت پای کار نیامد اما دولت رئیسی تلاش می‌کند ریل تغییر کند و اگر این ریل تغییر نکند فضا همین است.

اقتصاد لیبرالی دلیل مشکلات کشور است/ عملیات‌های دشمن با نیروهای قدرتمند ایران خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عظیم ابراهیم‌پور امشب در مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه از بدو خلقت آدم(ع) جبهه حق و باطل تشکیل شده است اظهار کرد: تقابل بین جبهه حق و باطل از ابتدا برقرار بوده به طوری که جریان باطل در مقابل تمام ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ معصوم(ع) بدون وقفه صف‌آرایی کرده و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

وی دوره حضرت موسی (ع) یک دوره جریان‌شناسی است که رابطه موسی و هارون، موسی و فرعون، موسی و قارون، موسی و یهود، موسی و ساحران و... را نشان می‌دهد گفت: یهود موسی و دین موسی(ع) را نابود کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه قوم یهود را باید خوب شناخت ضمن اینکه خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) می‌فرماید حواست به یهود باشد چراکه دشمن اصلی تو یهود است افزود: قوم یهود از طریق اجنه شیطانی متوجه می‌شود که پیامبر آخرالزمان از نسل عبدالمطلب است بنابراین عبدالله پسر عبدالمطلب را ترور می‌کند، او از این ترور جان سالم به در می‌برد اما بعد از ۶ سال در ترور دوم یهود شهید می‌شود، زمانی که حضرت محمد(ص) در شکم مادرش پنج ماهه بود.

وی با بیان اینکه حضرت ابوطالب(ع) برای حفظ جان حضرت محمد(ص) او را از همان روزهای اول از مادرش جدا می‌کند و به جایی دوردست و به دست حلیمه می‌دهد افزود: بعد از این اتفاق نیز یهود از هر طریقی به دنبال ترور حضرت رسول(ص) بود اما اراده خداوند بر این بود که او بماند و چنین نیز شد.

ابراهیم‌پور در ادامه به نقش یهود در واقعه لیله‌المبیت، دربار ابوسفیان، دربار معاویه و در جنایت‌های کربلا پرداخت و بر لزوم دشمن‌شناسی تأکید کرد و گفت: طراحی یهود نابودی اسلام است و برای اینکه به نابودی اسلام برسد ما را رها نمی‌کند.

*با ظهور انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل به صورت جدی در مقابل هم صف کشیده‌اند

وی با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل به صورت جدی در مقابل هم صف کشیده‌اند تاکید کرد: جبهه باطل یهود است و جبهه حق اسلام، البته منظور از یهود تنها رژیم صهیونیستی نیست و این رژیم منحوس یگان عملیاتی یهود در غرب آسیاست، یهود یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی، فراماسونری و جریان وهابیت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تنها دو مکتب اسلام ناب محمدی و یهود هستند که برای آینده جهان برنامه دارند اضافه کرد: یهود به درستی دریافته که قدرت آینده جهان متعلق به اسلام است، بنابراین با هزینه‌های بسیار سعی در تحریف تاریخ اسلام دارد.

*وحدت شیعه و سنی یک وحدت استراتژیک برای مقابله با برنامه‌های جریان یهود است

وی با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و سنی یک وحدت استراتژیک برای مقابله با برنامه‌های جریان یهود است اظهار کرد: امام(ره) و مقام معظم رهبری به عنوان علمداران جبهه انقلاب استراتژی ما را بر وحدت بین شیعه و سنی بنا نهادند چون مبارزه ما با استکبار جهانی مبارزه‌ای جهانی است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جریان باطل یهود عنوان کرد که انقلاب اسلامی به دنبال حکومت جهانی است و باید ریشه آن را بزنیم اظهار کرد: در این راستا ۵۲ کودتا راه‌انداختند که شاید مردم بیشتر نام کودتای نوژه و طبس را شنیده‌ باشند اما بدانید آنها کودتایی چون خلق مسلمان آذربایجان، خلق عرب، کومله‌ و دمکرات‌ها در کردستان، کودتای آمل، بابل، گنبد، بلوچستان و... را راه‌ انداختند.

وی به ۱۷ هزار شهید ترور ابتدای انقلاب اسلامی در برنامه یهود اشاره کرد و افزود: هشت سال جنگ تحمیلی ۳۳ کشور مقابل ما ایستادند که از دشمنی‌های یهود با اسلام ناب بود، امروز سالگرد شهادت شهیدحسن باقری‌ است، این شهید بزرگوار می‌گفت تا می‌توانید از عراقی‌ها نکشید و اسیر کنید چون معتقد بود باید با آموزش و رشد آنها در اردوگاه‌ها و انقلابی‌ شدنشان برنامه داشته باشیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه شهید باقری اعتقاد داشت در آینده انقلاب اسلامی عراق، به این افراد نیاز است تأکید کرد: افق نگاه ایشان همان اسلام ناب بود و همان تدبیر باعث شد امروز به موکب‌های بزرگ ایران و عراق با جمع ژنرال‌های ایران و عراق در کربلا برسیم.

*انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی نقش محوری دارد

وی با بیان اینکه هدف جریان یهود فروپاشی نظام بود که برای این کار در وهله اول لیبرالیسم اقتصادی، بعد فرهنگی، سیاسی و براندازی نظام را مد نظر قرار داد گفت: دلیل مشکلات اقتصادی امروز در اقتصاد لیبرالی است که رهبری تلاش دارند ریل اقتصاد به اقتصاد مقاومتی تبدیل شود، دولت روحانی برای این کار با قدرت پای کار نیامد اما دولت رئیسی تلاش می‌کند ریل تغییر کند و اگر این ریل تغییر نکند فضا همین است.

وی با بیان اینکه لیبرالیسم فرهنگی و لیبرالیسم سیاسی نیز از موضوعاتی است که دشمن از طریق آنها به دنبال پیاده کردن برنامه‌های خود بود گفت: اصل درگیری ما با جبهه باطل را رهبری تبیین و عنوان کردند دنیا وارد پیچ تاریخی شده است، انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی نقش محوری دارد و نخبگان باید آن را مدیریت کنند، این پیچ تاریخی هم هر چند صدسال یک بار اتفاق می‌افتد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه پیچ تاریخی قبل، رنسانس بود که ۳۵۰ سال طول کشید ادامه داد: قبل از رنسانس قرون وسطی یک‌هزار سال بود یعنی حاکمیت کلیسای کاتولیک که دنیای غرب در سیطره حاکمیت کاتولیک است و مدیریت و حکمرانی کشور زیر حاکمیت کاتولیک و از این پس به بعد قرون وسطی نامیده می‌شود.

*گذر کشور از فتنه‌های سهمگین با مدیریت مقام معظم رهبری

وی با بیان اینکه در قرون وسطی قشر روشنفکر مسیحیت با همراهی یهود به دنبال شکست کاتولیک بودند افزود: در انقلاب صنعتی دیگر حاکمیت دین مطرح نیست و آنجا که دین مسیحیت را شکست دادند دیگر دینی ظهور و بروز ندارد، از آنجا به بعد حاکمیت مکاتب بشری را شاهد هستیم که ایسم‌ها حاکمیت جهان را دارند؛ یعنی حاکمیت از کاپیتالیسم، مارکسیسم و ... و هر چه ایسم بشری را می‌شود.

ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه لیبرال دموکراسی عصاره تمام مکاتب بشری بود که فوکویاما طراح مدل لیبرال دموکراسی مصاحبه‌ای داشت و گفت ما با لیبرال دموکراسی تمام دنیا را فتح خواهیم کرد! افزود: در دوره ترامپ وقتی مردم کنگره آمریکا را به آتش کشیدند، فوکویاما طی مصاحبه‌ای گفت اعتراف می‌کنم لیبرال دموکراسی مرده و هیچ اثری از پیکر آن باقی نمانده است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه دنیا به پیچ تاریخی رسیده که مثل پیچ تاریخی قبلی نیست و ۳۵۰ سال طول نمی‌کشد چون سرعت تکنولوژی، رسانه و تحول بالاست و نهایت پیچ تاریخی به ۲۰ یا ۳۰ سال می‌رسد افزود:‌ ما در وسط پیچ تاریخی هستیم و مقام معظم رهبری آن را به طور جدی مطرح می‌کنند که معادله قدرت در دنیا در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه در پیچ تاریخی صحبت از انزوای آمریکا، انتقال قدرت سیاسی، اقتصادی فرهنگی و علمی از غرب به آسیاست گفت: در دنیای جدید موضوع پیچ تاریخی جدی است، سال ۱۳۹۰ اولین بار این موضوع را رهبری مطرح کردند.

*دشمن می‌خواهد از حجاب دوقطبی‌سازی کند

ابراهیم‌پور با اشاره به گذر کشور از فتنه‌های سهمگین با مدیریت مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای اثبات ولایت فقیه باید از عملکرد ولایت فقیه سخن گفت، در زمان جنگ تحمیلی لشکرها، تیپ‌ها و گردان‌ها صحبت‌های امام(ره) را تفسیر می‌کردند و امروز هم باید جهاد تبیین مدنظر باشد.

وی در ادامه در خصوص موضوع حجاب نیز گفت: رهبری در مورد حجاب، دستور شارع مقدس را فرمودند، مگر می‌شود در مورد شارع مقدس حکم اختیاری داد؟ نسبت به حجاب باید شاهد رفتار مردمی باشیم آن هم با رفتار خوشی که شهیدسلیمانی داشت نه حمله به بدحجاب که زمان اکبر گنجی بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید به اینکه دشمن می‌خواهد از حجاب دوقطبی‌سازی کند بنابراین ما باید رفتار دوستانه حاج قاسم سلیمانی را بلد باشیم و ترویج دهیم افزود: مگر ۲۴ میلیون نفر زیر تابوت شهید حاج قاسم جمع نشدند، همه آمدند کم‌حجاب و باحجاب. 

وی با تاکید به اینکه عملیات‌هایی توسط دشمن طراحی شده بود که خوشبختانه با نیروهای قدرتمند ایران خنثی شد افزود: یکی از عملیات‌ها علیه کشور نفوذ دشمن در نفس‌هاست و باید مراقب بود، امام صادق(ع) می‌فرمایند که هر چه به دوران ظهور نزدیک می‌شویم، فاصله وقوع فتنه‌ها کمتر شده و شاهد فتنه‌های بیشتر و سنگین‌تری هستیم.

ابراهمی‌پور با اشاره به فشار اقتصادی دشمن علیه کشور و بهره‌گیری از جریان رسانه‌ای برای القای ناکارآمدی و ایجاد ناامیدی اظهار کرد: با خودمان فکر کنیم که چه می‌شود ایران‌اینترنشال برای رسیدن به این هدف پول‌پاشی می‌کند، باید مراقب باشیم احتمال فتنه بعدی رسانه‌ای و توده‌ای باشد.

پایان پیام/ 89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول