اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت با اقداماتی از قبیل درگیری های خیابانی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دستگیر شده اند.

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در ایلام

سرهنگ قدرت حیدری زاد فرمانده انتظامی شهرستان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در ایلام خبر داد و گفت: پلیس مصمم است با کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که این ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت با اقداماتی از قبیل درگیری های خیابانی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دستگیر شده اند افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از طرح برخورد با اراذل و اوباش در راستای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح برخورد با ارازل و اوباش در دی ماه به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان توسط رده های انتظامی به مرحله اجراء درآمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول