اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتصاب فرماندار گرمسار؛ همچنان در هاله‌ای از ابهام!

انتصاب فرماندار شهرستان گرمسار پس از گذشت چهار ماه از برکناری فرماندار سابق همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتصاب فرماندار گرمسار؛ همچنان در هاله‌ای از ابهام!

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در یادداشت اخیر خود نوشت: به‌طور معمول یکی از اقدامات هر دولتی بعد از استقرار، تغییر مدیران سطح میانی و انتصاب مدیران کل و فرمانداران است که به جهت هماهنگی بیشتر با سیاست‌های ابلاغی و کلی دولت برای پیشبرد اهداف موردنظر انجام می‌گیرد.

در این میان، کرسی فرمانداری گرمسار یک‌سالی است که همچنان متزلزل بوده؛ مدتی قبل فرمانداری برای این شهرستان منصوب ولی به دلایلی نامعلوم عزل شد.

در حال حاضر نیز فرماندار آرادان با حفظ سمت، سرپرستی فرمانداری گرمسار را بر عهده دارد و این موضوع سبب می‌شود تا پیشبرد امور با مشکل مواجه شود؛ چراکه قطعاً اداره هم‌زمان دو شهرستان با مشکلات و کمبودها و چالش‌های خاص خود بسیار دشوار است و با نقص و نارضایتی مردم هر دو شهرستان همراه خواهد شد.

این موضوع از سوی حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در تریبون نماز جمعه موردانتقاد قرار گرفت و وی خطاب به استاندار سمنان گفت: امیدواریم فکری برای فرمانداری گرمسار صورت گیرد تا فرماندار آرادان در این شهرستان استقرار یابد؛ یا در صورتی که این پیشنهاد از سوی استانداری پذیرفته نمی‌شود، فرماندار فعلی برای شهرستان گرمسار معرفی و برای فرمانداری آرادان شخص دیگری به‌صورت مستقل منصوب شود.

این موضوع بنا بر وظایف ذاتی رسانه مبنی بر مطالبه‌گری پیگیری و متأسفانه با پاسخی مبهم از سوی استانداری سمنان مواجه شد و هیچ توضیح دقیقی مبنی بر اینکه چه زمانی قرار است فرماندار گرمسار منصوب شود یا اینکه چه گزینه‌هایی مطرح است، داده نشد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول