اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آتش‌سوزی مهیب کارگاه شارژ کپسول گاز

ساعتی پیش یک باب کارگاه شارژ کپسول گاز مایع در سه راهی اهر دچار آتش‌سوزی مهیب و انفجار شد.

آتش‌سوزی مهیب کارگاه شارژ کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک باب کارگاه شارژ کپسول گاز مایع در سه راهی اهر پس از آتش‌سوزی و وجود شعله و حرارت بسیار زیاد در محیط، منجر به تخلیه گاز تعدادی از کپسول‌های گاز مایع شد.

وی ادامه داد: تخلیه مکرر تعدادی از سیلندرهای گاز و افزایش میزان خطر حاصل از این مورد، از جمله مشکلات عملیات اطفاء حریق این حادثه بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای اعزامی کنترل و اطفاء حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز افزود: بر اثر این حادثه یک باب فروشگاه لوازم ساختمانی مجاور این کارگاه نیز دچار خساراتی شد.

وی با اشاره به شدت این حادثه بر اثر تعداد بالای کپسول‌های موجود در کارگاه گفت: 
در این حادثه ۵۵ دستگاه سیلندر گاز مایع سی کیلویی، ۴۶ دستگاه سیلندر گاز مایع یازده کیلویی، سه دستگاه کپسول پیک نیک و یک دستگاه پانصد کیلویی گاز مایع وجود داشت که طعمه حریق شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز از شهروندان خواست، با مشاهده هرگونه کارگاه شارژ غیر مجاز مراتب را به عوامل و مراجع مربوطه اطلاع‌رسانی کنند.

گفتنی است، متاسفانه دو نفر از افراد کارگاه دچار آسیب جسمانی بودند که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول