اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رعایت حجاب و عفاف، مطالبه مردم از مسئولان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ‌رعایت حجاب و عفاف، مطالبه مردم از مسئولان است.

رعایت حجاب و عفاف، مطالبه مردم از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی امروز با تأکید بر این مطلب در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان، خاطرنشان کرد: علاوه بر تأکید شرع مقدس در رعایت موازین شرعی، حفظ حجاب اسلامی، امنیت و استحکام خانواده را سبب می شود. 

وی تصریح کرد: جامعه ما، جامعه ای اسلامی است و مردم کمال خود را در رعایت موازین اسلامی و شرعی می دانند. 

به گفته وی؛ حتی در ادوار و قرون گذشته هم که حاکمان ایران حاکمانی طاغوتی بوده اند، مردم ایران و به ویژه در جنوب خراسان هرگز از اعتقادات خود فاصله نگرفته اند و همیشه آموزه‌های دینی و اعتقادی سرلوحه کارشان بوده است. 

معاون سیاسی استاندار با اشاره به دسیسه های دشمنان در هدف گرفتن اعتقادات و باورهای مسلمانان، متذکر شد: دشمن تنها راه رسیدن به اهداف شوم خود را کمرنگ نمودن اعتقادات اسلامی مردم می‌داند  و در این راه حجاب بانوان را به طور ویژه مورد تهاجم قرار داده است. 

طالبی ادامه داد: عده معدودی از افراد تحت تأثیر تبلیغات شوم دشمن قرار گرفته و نسبت به رعایت حجاب و عفاف اسلامی کم توجه شده اند که در این خصوص باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیا و اقدام گردد. 

وی با تأکید بر این که رعایت حجاب واجب شرعی است و  کشف حجاب در اسلام جرم محسوب می شود، گفت: وظیفه دستگاه‌ های مسئول نسبت به تعقیب جرم و مجرم کاملاً مشخص است و طبق قانون بایستی در این زمینه برخورد های لازم صورت پذیرد. 

به گفته وی؛ مردم ما به هیچ وجه پذیرش افراد بی حجاب و  کشف حجاب شده را ندارند و اندک افراد با چنین ویژگی هایی  مطرود مردم می باشند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول