اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ماموریت یگان ویژه در «خوی»؛ استقرار امنیت در مناطق زلزله‌زده

فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی از استقرار مأموران در مناطق زلزله‌زده خوی در راستای کمک به زلزله‌زدگان، تسهیل در پخش بسته‌ها و کمک‌های امدادی و استقرار امنیت خبر داد.

ماموریت یگان ویژه در «خوی»؛ استقرار امنیت در مناطق زلزله‌زده

سرهنگ رضا فرجی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از استقرار ماموران یگان ویژه در مناطق زلزله‌زده خوی در راستای کمک به زلزله‌زدگان، تسهیل در پخش بسته ها و کمک‌های امدادی و استقرار امنیت در منطقه خبرداد.

وی تصریح کرد: ماموران یگان ویژه همچون گذشته که در حوادثی همچون سیل ، زلزله و کرونا به کمک مردم آمده و کمک رسانی کردند این بار هم در جمع مردم زلزله‌زده خوی حاضر شده و با نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات خود به یاری مردم شتافتند.

سرهنگ فرجی گفت: یکی دیگر از ماموریت های یگان ویژه در این وقایع، بر قراری نظم در توزیع عادلانه نیازمندی زلزله زدگان از جمله چادر ، اقلام و مایحتاج است که توسط نیروهای امدادی به صحنه آورده می شود که متاسفانه شاهد بودیم که برخی رعایت نکرده و یگان ویژه برای برقراری نظم و رعایت مساوات در پخش نیازمندی ها نیز در صحنه وارد شد چرا که این بی‌نظمی باعث می شود که برخی از مردم نتوانند اقلام امدادی را دریافت کنند.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارکنان یگان ویژه در این ماموریت ضمن برقراری نظم و امنیت مناطق زلزله زده، با تمام توان و تجهیزات در خدمت مردم هستند.

پایان پیام/ ت 541

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول