اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نخستین همایش ملی نقش جامعه ورزش دانش‌آموزی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

نخستین همایش ملی نقش جامعه ورزش دانش آموزی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در اسفندماه سال جاری به صورت وبینار برگزار می‌‌شود.

نخستین همایش ملی نقش جامعه ورزش دانش‌آموزی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نخستین همایش ملی نقش جامعه ورزش دانش‌آموزی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب با حضور معلمان ورزش، معاونان تربیت‌بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش، رؤسای هیأت‌های ورزشی و مربیان ورزش آموزش و پرورش سراسر کشور در اسفندماه سال جاری بصورت وبینار برگزار می‌‌شود.

این همایش یک روزه با همکاری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و برخی نهادهای علمی و اجرایی و در ورزش کشور برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای جامعه تربیت بدنی و ورزش، تبیین جایگاه در فرآیند تعلیم و تربیت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نهادینه نمودن مبانی تربیت بدنی و ورزش در تراز گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه جامعه آموزش و پرورش، ارائه راهکارهای عملیاتی برای معرفی ورزش دانش آموزای در تراز گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه، نقش معلم و مربی در افق بیانیه گام دوم انقلاب
ورزش و تحقق مأموریت‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی در افق بیانیه گام دوم انقلاب، ورزش و فرآیند تعلیم و تربیت و در افق بیانیه گام دوم انقلاب، ورزش و سبک زندگی در افق بیانیه گام دوم انقلاب و جایگاه مدیر جوان انقلابی در مدیریت کلان کشور است.

این همایش ملی با حضور جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور، اساتید و صاحب نظران حوزه ورزش در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد؛ تمام معلمان سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان در این همایش شرکت کنند ضمن اینکه در پایان این وبینار، به شرکت کنندگان گواهی شرکت در همایش اهدا خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول