اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خانه خلاق در مهدی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: مشارکت در راه‌اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت‌های شهر ملی سوزن‌دوزی در این شهرستان پیگیری می‌شود.

خانه خلاق در مهدی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر در نشست بررسی همکاری‌های مرکز علم و فناوری که در آن، ضوابط و دستورالعمل‌های حمایتی از دو بحث گردشگری و صنایع‌دستی خلاق مطرح و چند نمونه موفق شرکت‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی معرفی شد، توجه به این بخش‌ها را امری ضروری دانست.

وی مشترکات و فرصت‌هایی که بین صنعتگران و هنرمندان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خلاق وجود دارد، را برشمرد و گفت: رویدادهای فرهنگی و خلاق در راستای شناسایی ایده‌ها و استعدادهای موجود در شهرستان مهدی‌شهر با مشارکت میراث فرهنگی و مرکز علم و فناوری برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: شناسایی و معرفی هنرمندان، صنعتگران و فعالان گردشگری خلاق در این شهرستان صورت می‌پذیرد.

متقی افزود: مشارکت در راه‌اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت‌های شهر ملی سوزن‌دوزی برنامه دیگری است که در شهرستان مهدی‌شهر پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی امکان راه‌اندازی بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در پارکینگ ساختمان پارک علم و فناوری واقع در شهمیرزاد نیز انجام می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول