اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

زلزله بشرویه خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: زمین‌لرزه امروز در بشرویه خسارتی نداشته و با توجه به ادامه پس لرزه‌های دو زلزله قبلی در این شهرستان اسکان اضطراری همچنان فراهم است.

زلزله بشرویه خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،محمدعلی آخوندی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت پنج و ۲۱ دقیقه و ۱۲ ثانیه امروز حوالی بشرویه را لرزاند و مردم منطقه آن را احساس کردند.

وی گفت: این زمین‌لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین، ۲۹ کیلومتری بشرویه و ۴۶ کیلومتری طبس روی داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به وقوع زلزله‌های ۵.۴ ریشتری در ۲۲ آذر و ۵.۱ ریشتری سوم دی امسال در بشرویه خساراتی به واحدهای مسکونی به‌ویژه منازل خشت و گلی وارد شد لذا اسکان اضطراری برای مردم زلزله‌زده در این منطقه فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه پس لرزه‌ها تاکنون، حدود ۳۲۰ چادر گروهی و فردی و ۲۷ مکان امن اعم از حسینیه، مساجد و مدارس که از قبل برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در بشرویه آماده شده بود هنوز استقرار دارد و کسانی که خانه‌های آنان در اثر این زمین‌لرزه‌ها ترک خورده و نا ایمن شده از آنها استفاده می‌کنند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول