اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحریم وزیر ورزش دلیل محکمی بر ضعف اتحادیه اروپاست

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تحریم وزیر ورزش و جوانان دلیلی بر ضعف و سیاست‌زدگی اتحادیه اروپاست.

تحریم وزیر ورزش دلیل محکمی بر ضعف اتحادیه اروپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اقدام اتحادیه اروپا علیه وزیر ورزش ایران را غیرمنطقی تلقی کرد و افزود: جدایی ورزش از سیاست یک ضرورت است که متاسفانه اقدام اتحادیه اروپا نشان داد این موضوع در اروپا و آمریکا که مدعی آزادی و دموکراسی هستند تنها یک شعار است.

وی بیان کرد: سیاسی کردن ورزش نفی فلسفه حلقه‌های المپیک است زیرا ورزش پیونددهنده بین مردم دنیاست و فرهنگ‌ها را به هم متصل می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست در تلاش برای فروپاشی این نظام قدرتمند هستند در حالی که این اقدامات بیشتر موجب اتحاد جامعه ورزش کشور در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم وزیر ورزش و جوانان موجب تشویش جامعه ورزش و اذهان عمومی و رسیدن دشمن به هدفش که همان تضعیف جمهوری اسلامی است نخواهد شد، اظهار کرد: این تحریم همچون تحریم‌های گذشته محکوم به ناکامی است.

حقیقی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین گفت: این جشنواره در هفته جوان امسال و روزهای یازدهم تا هفدهم اسفند برگزار خواهد شد و هدف از آن معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال است.

وی زمینه‌سازی برای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی و همچنین ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی را از اهداف آن دانست و گفت: این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: موضوعات این جشنواره قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه، هنرهای تخصصی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعال اجتماعی و جوان خاص معلول است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین بخش این جشنواره، تجلیل از خانواده جوانان شهید حافظ امنیت در یک سال منتهی به هفته جوان امسال خواهد بود.

حقیقی در ادامه با اشاره به مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی که روز گذشته برگزار شد، عنوان کرد: همدان با درایت فدراسیون و پشتکار اعضای هیات تیراندازی، قهرمانان ملی و فراملی زیادی در این رشته دارد که مایه مباهات هستند.

وی با بیان اینکه امیدوار است مدیریت جدید هیات با برنامه‌هایی که ارائه می‌دهد موجب رشد و تعالی بیشتر تیراندازی با همت قهرمانان شود، افزود: در این رشته جایگاه خوبی داریم و باید دست در دست هم برای تقویت آن تلاش کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول