اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید و بررسی انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف مانند قوطی نوشابه، جعبه، کارتن و ... مورد استفاده قرار گیرد.

خرید و بررسی انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف مانند قوطی نوشابه، جعبه، کارتن و ... مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های شیرینگ پک به واسطه داشتن کیفیت بالا و سرعت عمل در بسته بندی، می توانند به یکی از دستگاه های ضروری برای کارخانه ها، کارگاه ها و ... تبدیل شوند. در حال حاضر، امکان خرید دستگاه شیرینگ پک با تنوع زیادی در بازار کشور ایران وجود دارد که می توان از هر کدام از این دستگاه ها استفاده کرد. اما به منور خرید دستگاه شیرینگ، لازم است که ابتدا با انواع این دستگاه و کاربردهای مختلف آن آشنا باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای مختلف آن ها صحبت کنیم.

خرید و بررسی انواع دستگاه شیرینگ پک

خرید انواع دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی است که می تواند برای انواع محصولات مانند قوطی نوشابه، قوطی دلستر، جعبه ها و ... مورد استفاده قرار گیرد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد انواع دستگاه شیرینگ صحبت کنیم، باید در مورد اینکه این دستگاه ها چگونه کار می کنند، یک مقدمه ای بگوییم. به طور کلی، دستگاه های شیرینگ با کمک نایلونی به نام نایلون شیرینگ کار می کنند.

این نایلون در دور محصولات مختلف قرار می گیرد و با تولید حرارت، دور محصول جمع می شوند. دستگاه شیرینگ وظیفه تولید حرارت برای جمع شدن این نایلون ها دور محصول را برعهده دارد. اساس عملکرد هر یک از انواع دستگاه های شیرینگ همین است. ولی بسته به نوع مصرف انرژی، نوع عملکرد و نحوه کارایی این دستگاه ها، می توان آن ها را با چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد.

خرید انواع دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک از نظر نوع تامین انرژی

اگر به دنبال خرید دستگاه شیرینگ هستید، می بایست ابتدا در مورد انواع دستگاه شیرینگ پک از نظر نوع مصرف انرژی آشنایی پیدا کنید. به طور کلی، دستگاه های شیرینگ پک می توانند برای تولید حرارت از گاز یا برق استفاده کنند که هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند.

·        دستگاه شیرینگ المنتی

دستگاه شیرینگ المنتی یکی از انواع دستگاه هایی است که برای بسته بندی محصولات مختلف با کمک المنت ها کار می کند. این دستگاه به دلیل نیاز به داشتن سیستم برق، باید حتما در کارگاه هایی که برق وجود دارد؛ مورد استفاده قرار گیرد. از معایب دستگاه های شیرینگ المنتی می توان به قطعی دستگاه در هنگام قطع برق، به ویژه در روزهای گرم سال اشاره کرد.

·        دستگاه شیرینگ گازی

دستگاه شیرینگ پک گازی از جمله انواع دستگاه های شیرینگ است که می تواند با کمک انرژی گاز مورد استفاده قرار گیرد. معمولا کاربرد این دستگاه ها در کارگاه ها و کارخانه های صنایع غذایی بیشتر است. دلیل این موضوع هم عملکرد سریع شیرینگ پک گازی و همچنین قیمت مناسب این دستگاست.

·        دستگاه شیرینگ دوگانه سوز

دستگاه شیرینگ دوگانه سوز یکی از انواع دستگاه های شیرینگ است که می تواند هم با المنت و هم با گاز کار کند. این دستگاه برای کارگاه ها و کارخانه هایی که قطعی برق و گاز، می تواند مشکلات زیادی را برای آن ها به همراه آورد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع دستگاه شیرینگ پک از نظر نوع تامین انرژی

انواع دستگاه شیرینگ از نظر نوع عملکرد

دستگاه شیرینگ پک را می توان از نظر نوع عملکرد به چندین دسته مختلف تقسیم بندی کرد. اگر قصد خرید دستگاه شیرینگ را دارید، ابتدا می بایست در مورد انواع این دستگاه ها، کاربردهای مختلف آن ها و بهترین دستگاه از نظر نوع عملکرد آشنا شوید.

·        دستگاه شیرینگ دستی

دستگاه شیرینگ دستی یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف به صورت دستی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه فقط برای مصارف خانگی کاربرد دارد و نمی توان آن را برای کارگاه ها و یا کارخانه ها خریداری کرد.

·        شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

شیرینگ پک نیمه اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های شیرینگ است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف با سرعت متوسط مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، برای کار کردن نیاز به اپراتور دارد. اما بخش زیادی از کار توسط خود دستگاه و به صورت اتوماتیک انجام می شود.

·        شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ پک اتوماتیک از جمله دستگاه هایی است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف با سرعت بالا مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه نیز نیاز به اپراتور دارد، چون جک هول دهنده ندارد. به همین خاطر، سرعت بسته بندی این دستگاه تا حد زیادی به اپراتور آن بستگی دارد.

·        شیرینگ پک تمام اتومات

شیرینگ پک تمام اتومات که به صورت تونلی ساخته می شود، می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه به صورت خطی تولید شده و به دیگر بخش های مختلف کارگاه متصل می گردد. این دستگاه به دلیل داشتن جک هول دهنده و صاف کن، می تواند به راحتی مراحل بسته بندی محصولات مختلف را انجام دهد. سرعت عمل دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات بیشتر از سرعت عمل دستگاه شیرینگ اتومات است.

 

انواع دستگاه شیرینگ از نظر نوع عملکرد

انواع دستگاه شیرینگ پک از نظر کارایی و کاربرد

به غیر از اینکه می توان دستگاه های شیرینگ را از نظر نوع عملکرد به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد، می توان آن ها را از نظر ساخت و کاربرد نیز به دو دسته مختلف زیر تقسیم بندی نمود. از جمله انواع دستگاه های شیرینگ از نظر کارایی و کاربرد عبارتند از:

·        دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی یکی دیگر از انواع دستگاه های شیرینگ پک است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه دارای یک عدد کابین بوده که محصولات مختلف درون آن قرار می گیرند. البته قبل از آن لازم است که نایلون دور این محصولات قرار داده شود. سپس، با تولید حرارت نایلون به محصول مورد نظر می چسبد و یک بسته بندی مناسب دور محصول انجام می شود.

·        دستگاه شیرینگ تونلی

یکی از معروف ترین و محبوب ترین انواع دستگاه شیرینگ پک، دستگاه شیرینگ تونلی است. این دستگاه می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف و به صورت نیمه اتومات، اتومات و تمام اتومات مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، به صورت تونلی طراحی شده که این تونل وظیفه تولید گرما را برعهده دارد. بنابراین ابتدا نایلون شیرینگ دور محصولات مختلف قرار می گیرد. سپس، در تونل تولید حرارت انجام می شود و نایلون به دور محصولات چسبانده خواهد شد. دستگاه شیرینگ تونلی را می توان برای انواع محصولات مختلف مورد استفاده قرار داد.

خرید بهترین دستگاه شیرینگ پک

حال که با انواع دستگاه شیرینگ پک آشا شدید، احتمالا به دنبال این هستید که بهترین دستگاه شیرینگ پک را انتخاب کنید. دستگاه های شیرینگ پک به واسطه داشتن تنوع بالا، می توانند برای شرایط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. به طور مثال، در مواقعی که نیاز به صرف هزینه کم است، نیازی نیست که افراد اقدام به خرید شیرینگ پک تمام اتومات کنند. چون به هر حال یک دستگاه شیرینگ اتومات یا نیمه اتومات، نیازهای آن ها را برطرف می کند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد انواع دستگاه شیرینگ صحبت کردیم. اگر به دنبال خرید هر یک از این دستگاه ها هستید، می توانید از طریق هر یک از فروشگاه ها و تولید کنندگان ایرانی که اقدام به فروش این دستگاه ها می کنند، اقدام کنید. در این صورت می توانید با بررسی انواع دستگاه های شیرینگ پک، بهترین دستگاه را برای خود خریداری نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول