اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اسطوره یوونتوس آلگری را به باد انتقاد گرفت

اسطوره یوونتوس از عملکرد سرمربی تیم انتقاد کرد.

اسطوره یوونتوس آلگری را به باد انتقاد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه یوونتوس این روزها در بحران شدیدی قرار دارد. بعد از کسر 15 امتیاز به خاطر تقلب در اسناد مالی بانوی پیر در شرایط بدی به سر می برد.

بیانکونری روز گذشته در هفته بیستم سری آ میزبان مونزا بود که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. دل پیرو اسطوره بانوی پیر به شدت از عملکرد یووه انتقاد کرد.

دل پیرو در مصاحبه با سایت «توتو میرکاتو» گفت: واقعا لحظه سختی را تجربه می‌کنیم. یوونتوس مقابل مونزا پراشتباه ظاهر شد. بازیکنان تمرکز کافی نداشتند و در نهایت باعث باخت تیم شد.

وی افزود: وضعیت روحی بازیکنان و تیم خوب نیست. شرایط بیرون روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته ولی باید آنها نباید حمایت همیشگی هواداران را فراموش کنند. اتفاق تلخی که در سال 2006 برای یوونتوس افتاد و با حمایت هواداران از بحران خارج شدیم باید الگوی بازیکنان کنونی باشد.

دل پیرو به شدت از آلگری انتقاد کرد و گفت: آغاز بدی را داشتیم. من از شکست های تلخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا متاسفم. آلگری صلابت گذشته را ندارد و تیمش به هیج وجه مثل گذشته بازی نمی‌کند و عملکرد بدش باعث شده تا تیم وارد بحران شود.

یوونتوس اکنون با 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول سری آ قرار دارد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول