اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی و رفع مشکلات کامیون‌داران خراسان‌شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود جدی دستگاه قضایی استان در راستای بررسی، پیگیری، ساماندهی و رفع مشکلات کامیون‌داران خبر داد.

ورود دستگاه قضا برای ساماندهی و رفع مشکلات کامیون‌داران خراسان‌شمالی

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به موضوع مأموریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در خصوص بررسی اهم مطالبات و درخواست های کامیونداران و پیگیری مشکلات آنان در  ابعاد مختلف تا حصول نتیجه، اظهار کرد: بر اساس مأموریتی که در این راستا مقرر و پیش بینی شده بود در مجموع شش نشست فوق العاده با حضور نمایندگان این حوزه صنفی و با مشارکت مدیران دستگاه های مرتبط اعم از استانداری، فرمانداری، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، شرکت پخش فرآورده های نفتی، شهرداری و تأمین اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده در جمع بندی و ابلاغ مصوبات این جلسات، تمامی ابعاد مسائل مورد بحث، به طور کامل دیده شود، گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و ریشه یابی و آسیب شناسی مشکلات مبتلابه قطعا اجرای این مصوبات و مقررات می تواند مشکلات مطروحه را به میزان معتنابهی مرتفع نماید.

مقام عالی قضایی استان درباره جزئیات برخی از مصوبات نیز افزود: مقرر گردید کلیه مالکان و رانندگان کامیون ها و کمپرسی ها با همکاری شهرداری علاوه بر اخذ پروانه فعالیت، سوخت مورد نیاز خود را صرفا از طریق مجاری و سازوکارهای پیش بینی شده در این خصوص و مشخصا با صدور «باربرگ» تأمین نمایند.

براتی زاده با تأکید مضاعف بر ضرورت انسجام بخشی و تمرکز مدیریت جهت انجام بهتر امور گفت: مقرر شد با همکاری شهرداری و با همراهی نمایندگان کامیون داران و کمپرسی داران زمینه های راه اندازی سامانه سیپاد فقط برای افرادی فراهم شود که مجوزهای قانونی لازم را اخذ کرده باشند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از پیگیری و رفع مشکلات مربوط به  شارژ کارت سوخت، برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی با محوریت آشنایی کامیون داران و کمپرسی داران با سامانه باربرگ، اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان درون شهری براساس باربرگ و کیفیت پیمایش و رفع مشکلات مرتبط با بیمه کمپرسی داران و ارائه  اسامی و مشخصات رانندگان دارای پروانه به تأمین اجتماعی به‌عنوان دیگر مصوبات یاد کرد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول