اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اجتماع بزرگ دانش‌آموزان تهران/ نوری: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم»

اجتماع بزرگ دانش‌آموزان شهر تهران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شاداب سازی و ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان در سالن ١٢ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

اجتماع بزرگ دانش‌آموزان تهران/ نوری: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم»

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ دانش‌آموزان شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید عباس جوهری فرماندار تهران و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه جمع کثیری از فرهنگیان و مسؤولین کشوری و لشکری در سالن ١٢ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شاداب سازی و ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان و با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی و با همت و میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، دانش‌آموزان از ساعات اولیه با حضور در این جشن، دگر بار با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب، تجدید میثاق کردند.

* رویش انقلاب به دست همه شما نونهالان انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی ضمن ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهور به دانش آموزان و فرهنگیان، خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: نوجوانان عزیز یادتان باشد که همه شما، امام رضایی هستید و این مرز و بوم، شهید حاج قاسم سلیمانی را داشته و همه شما نوجوانان مکتب سلیمانی هستید.

وی خاطرنشان کرد: رویش انقلاب به دست همه شما نونهالان انقلاب اسلامی است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم» و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت‌ها گام بردارند.

* برنامه‌های دهه فجر کمک می‌کند تا واقعیت‌های تاریخی را برای نسل جوان بازگو کنیم

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک طلیعه دهه مبارک فجر و ادای احترام به شهدا به ویژه ٣۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار معلم شهید، گفت: این همایش‌های پرشور و برنامه‌های دهه فجر کمک می‌کند تا تاریخ انقلاب و واقعیت‌های تاریخی خودمان را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان در این مراسم، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشورمان است که در طول تاریخ سابقه نداشته و امروز به مناسبت گرامیداشت این اتفاق مبارک در این مراسم حضور یافته‌ایم و امیدواریم سالیان سال با جشن و شادی و در کنار هم، این روز را جشن بگیریم و همچون همیشه تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب داشته باشیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از همکاری تمام تشکل‌ها و به ویژه بسیج دانش آموزی و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ قدردانی کرد.

این مراسم با اجرای گروه‌های سرود و نمایش دانش‌آموزی و تجلیل از فرزندان معظم شهدا همراه بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول