اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

منابع آب پایدار برای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی استان تامین شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: منابع آب پایدار برای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی این استان براساس ابلاغیه سیاست‌های دولت تأمین شود.

منابع آب پایدار برای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی استان تامین شود

Sh Yousefi:

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با بیان این مطلب در نشست شورای فنی استان البرز، گفت: براساس ابلاغیه سیاست‌های دولت، تامین منابع آب پایدار باید از طریق تخصیص پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب صورت گیرد.  

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات جوی در استان البرز و ضرورت مدیریت جداسازی آب مصرفی از آب کشاورزی و صنایع باید از سوی شرکت آب منطقه ای، آبفا، جهاد کشاورزی و اداره کل شهرک‌های صنعتی استان البرز تمهیدات لازم اتخاذ شود. 

افضلی یادآور شد: جهت کشاورزی استان نسبت به اصلاح الگو آب کشاورزی و توسعه گلخانه‌ها که یکی از مهمترین دغدغه های استاندار البرز می‌باشد، اهتمام ورزد.  

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی نیز مکلف است نسبت به تسریع و تکمیل تصفیه خانه ها در شهرک های صنعتی مبادرت نماید و همچنین آبفای البرز نیز در این جلسه مکلف شد عملیات ساختمانی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت را تکمیل و تا پایان مرداد مورد بهره برداری قرار دهد. 

 افضلی گفت: کنترل و نظارت بر روند تکمیل و راه اندازی آشیانه و پد بالگرد اورژانس از دیگر نکات ضروری است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول