اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در شهریار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار از اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری پایگاه‌های بسیج و ادارات خبر داد.

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار،سیدمهدی حسینی: سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن جلسات ناحیه عصر امروز برگزار شد، ضمن یاد شهدا اظهار کرد: عزت و شرف مردم ایران پس از سال‌ها پایمال شدن با پیروزی انقلاب اسلامی به آنها بازگشت و برنامه‌های مختلفی توسط دشمن جهت آسیب‌زدن به نظام وارد شد.

وی گفت: پس از ۸ سال جنگ تحمیلی، تهدیدهای گوناگون و ترورهای مختلفی به کشور زدند اما با رهبری امامین انقلاب اسلامی جلوی این توطئه‌ها و آسیب‌ها گرفته شد و انقلاب اسلامی ماندگار شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار ادامه داد: با رهبری مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت کشور هستیم و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نرم و سخت و ایمان و اعتقادات مردم انقلاب را به پیروزی رساند و پابرجا مانده که با ادامه این راه به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید. 

وی به برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه در حوزه‌های بسیج، ادارات و سازمان‌ها و نامگذاری روزهای دهه فجر اشاره کرد و افزود: رژه اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی طی دو مرحله، تشکیل مجمع عالی بسیج، نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، توزیع بسته‌های معیشتی به مناسب ولادت حضرت علی(ع) و تجلیل از خبرنگاران بسیج رسانه بخشی از برنامه‌ها خواهد بود. 

اللهیاری با اشاره به برپایی نشست‌های تبیینی با توجه به فرمایشات رهبری بیان کرد: در بخش تبیین و روشنگری اطلاعات روز جهان به نوجوانان و جوانان باید انتقال داده شود تا با آگاهی در فضای مجازی حضور داشته باشند. 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای نظام اسلامی، غبار روبی مزار شهدا و نورافشانی بیش از ۵۰ نقطه در تمام شهرهای شهرستان شهریار انجام خواهد شد و حضور گسترده همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول