اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

بن گویر دیوانه به تنهایی اسرائیل را منفجر می‌کند؟!

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی که رفتار‌های دیوانه‌وار از خود نشان می‌دهد، خواستار مسلح کردن همه صهیونیست‌هایی شد که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند.

بن گویر دیوانه به تنهایی اسرائیل را منفجر می‌کند؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی که رفتار‌های دیوانه‌وار از خود نشان می‌دهد، خواستار مسلح کردن همه صهیونیست‌هایی شد که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند.

ایتامار بن گویر (غفیر)، وزیر «امنیت ملی» رژیم صهیونیستی در بازدید از مکان عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در قدس گفت: هر اسرائیلی باید سلاح داشته باشد. ما سیاست مسلح کردن را به‌زودی تغییر می‌دهیم.

مواضع تند و افراطی بن گویر وزیر امنیت اسرائیل و برخی اعضای مشابه کابینه نتانیاهو، موجب درگیری‌های شدید و کم‌سابقه میان موافقان و ائتلاف مخالف نتانیاهو شده است که آخرین‌بار، ۱۵۰ هزار صهیونیست معترض را علیه وی به خیابان‌های تل‌آویو کشاندند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم در خبری نوشت: کابینه امنیتی بعد از حمله تروریستی اخیر تصمیم گرفت شهرک‌نشین‌ها را تقویت کند. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر گفت: کابینه امنیتی، پس از مرگبار‌ترین حمله تروریستی علیه اسرائیلی‌ها در بیش از یک‌دهه گذشته تشکیل شد و تصمیم گرفت برای مقابله با تروریسم و مجازات تروریست‌ها و حامیان‌شان گام‌هایی چند بردارد و از جمله شمار مجوز اسلحه غیرنظامیان را افزایش دهد.

این تصمیم پس از حمله شهادت‌طلبانه جوان تک‌تیرانداز فلسطینی و کشته شدن ۹ صهیونیست اتخاذ شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از احتمال تشکیل گروه شبه‌نظامی متشکل از ۲۰۰ هزار صهیونیست مسلح خبر داده‌اند.

زمزمه مسلح کردن اتباع رژیم صهیونیستی در حالی است که حتی پیش از افزایش روند نظامی‌گری در درون رژیم صهیونیستی، درباره وقوع جنگ داخلی در داخل رژیم هشدار داده بودند. و توزیع سلاح در میان صهیونیست‌ها ممکن است روند و حجم این درگیری و خودزنی را افزایش دهد. در عین حال احتمال اشتباه و شلیک به همدیگر به توهم انجام عملیات شهادت‌طلبانه از سوی فلسطینی‌ها نیز زیاد است، چنان‌که در گذشته هم مواردی رخ داده و افزایش ترس می‌تواند این ماجرا را جدی‌تر کند.

گرفتاری در بحران جدید و اجبار به توزیع سلاح در کف خیابان میان صهیونیست‌ها، در حالی است صهیونیست‌ها و متحدان غربی آنها چند ماه قبل می‌خواستند به‌واسطه به خدمت گرفتن گروه‌های مزدور و توزیع سلاح قاچاق، به ناامنی اجتماعی و جنگ شهری در ایران دامن بزنند، اما با هوشیاری ملت ایران و میدان‌داری مدافعان امنیت ناکام ماندند.

منبع: روزنامه کیهان

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول