اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح 103 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با دهه فجر در بردسکن

فرماندار بردسکن از افتتاح و بهره برداری از 103 پروژه خدماتی وعمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 531 میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در بردسکن خبرداد.

افتتاح 103 طرح عمرانی و خدماتی  همزمان با دهه فجر در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که امشب در محل فرمانداری بردسکن برگزار شد، با بیان اینکه در ایام دهه فجر 103 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 531 میلیارد تومان افتتاح می شود، اظهار کرد: از این مبلغ، 400 میلیارد تومان سهم بخش خصوصی و131 میلیارد تومان اعتبارات دولتی است.

وی گفت: 92 درصد این طرح ها در روستاها و 8 درصد سهم شهر می باشد که  بیش از 30 درصد رشد را نشان می دهد.

فرماندار بردسکن افزود:  این پروژه ها شامل طرح های عمرانی، کشاورزی، خدماتی و صنعت می باشند که در سه شهر  بردسکن ، شهرآباد و انابد افتتاح می شوند.

دهقان زاده همچنین از برگزاری طرح 10 مسجد در 10 شب در سطح شهر و روستاهای بردسکن خبرداد و افزود: امروز جهاد تبیین ضرورتی انکار ناپذیر است و همه باید در این خصوص در راستای منویات رهبری انقلاب، خدمات نظام را برای نسل سوم و چهارم انقلاب بیان کنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور مسئولان شهرستان در مدت 10 شب در مساجد سطح شهر حضور خواهند یافت و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بازگو خواهند کرد.

فرماندار بردسکن در ادامه ضمن تشریح خدمات و دستاوردهای نظام، از بردسکن به عنوان کلکسیون معادن نام برد و گفت: درحال حاضر بیش از 5000نفر در معادن این شهرستان مشغول به کار هستند.

دهقان زاده دوری از خام فروشی در معادن را از برنامه های فرمانداری در سال جاری برشمرد و افزود: درحال حاضر سه کارگاه فرآوری در معادن مس و طلا شهرستان فعال شده است بنابراین فراوری سنگ های معدنی در شهرستان انجام می شود.

 بخشدار شهر آباد بزودی معرفی می شود

فرماندار بردسکن در ادامه از انتصاب یک بخشدار بومی  برای بخشداری شهر آباد خبرداد وافزود: چندین نفر برای تصدی این پست  معرفی شدند که در مجموع مراحل بررسی یک نفر بومی در استانداری خراسان رضوی در دست انجام است که امیدواریم بزودی منصوب و مشغول بکار شود.

پایان پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول