اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طنین گلبانگ انقلاب در مدارس مازندران

زنگ انقلاب در مدارس مازندران به‌صورت نمادین در دبستان شهید برزگر روستای بادله شهرستان میاندورود نواخته شد. ‎

طنین گلبانگ انقلاب در مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، زارعی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس، ثلاثی، مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار، طالبی، فرماندار شهرستان میاندورود، کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سایر مسوولان، زنگ انقلاب در دبستان شهید برزگر روستای بادله شهرستان میاندورود نواخته شد. ‎

کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره برنامه‌اداره کل آموزش و پرورش طی این ایام، اظهار کرد: در حوزه فضا و تجهیزات ۱۷ پروژه اعم از سالن ورزشی و کلاس درس را در ایام دهه فجر افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه محوری حیات طیبه به‌عنوان مجتمع آموزشی باحضور مسوولان کشوری و استانی، افزود: از دیگر برنامه‌های ما، برنامه‌های فرهنگی و هنری است که تصمیم گرفتیم باتوجه به شرایط کشور موضوع نشاط آفرینی و هیجانات مطلوب در مدارس داشته باشیم و در این مسیر دانش‌آموز را محور کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید به ندای تربیتی و فرهنگی توجه کنند، یادآور شد: برای بیان دستاوردهای انقلاب از شخصیت‌های جبهه و جنگ و روایت‌گران در این ایام بهره‌گیری کردیم تا خاطرات جبهه و جنگ بازخوانی شود.

کمالی در پایان از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی مختلف طی ایام دهه فجر در مدارس سراسر استان خبر داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول