اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۸۱ پروژه دهه فجر در شهرستان سمنان بهره‌برداری شد

۱۸۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان هم‌زمان با دهه فجر کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

۱۸۱ پروژه دهه فجر در شهرستان سمنان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ۱۸۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان ظهر امروز هم‌زمان با نخستین روز دهه فجر طی برگزاری آیینی با حضور استاندار سمنان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

محمد بهرامی، فرماندار سمنان در این آیین افتتاح هم‌زمان این پروژه‌ها در تالار شهید مرتضی مطهری سمنان اظهار کرد: امروز و در این آیین، ۱۸۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: به برکت حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی در شهرستان سمنان به وقوع پیوسته است.

فرماندار سمنان ادامه داد: ۱۶۵ پروژه این شهرستان امروز به‌صورت هم‌زمان افتتاح می‌شود و تعدادی از پروژه‌ها نیز مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بهرامی بیان کرد: در مجموع ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح ۱۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در دهه فجر ۱۴۰۱ هزینه شده است.

وی عنوان کرد: ۱۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ‌بر ۹۰۰ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ در شهرستان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ها، ۲۵۱ فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول