اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

فارس من| مطالبه تحویل ربع‌سکه‌های بورسی در مراکز استان‌ها‌‌

طبق دستورالعمل بانک مرکزی،‌ تحویل ربع سکه‌های عرضه شده در بورس کالا فقط در بانک رفاه شعبه ونک تهران انجام می‌شود، در این راستا برخی مخاطبان فارس خواستار فراهم شدن امکان تحویل این سکه‌ها در مراکز استان‌‌ها شده‌اند.

فارس من| مطالبه تحویل ربع‌سکه‌های بورسی در مراکز استان‌ها‌‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق دستورالعمل بانک مرکزی در مورد حراج ربع سکه در بورس کالای ایران،‌ تحویل ربع سکه‌های خریداری شده در بورس‌، فقط در شعبه مرکزی بانک رفاه در میدان ونک تهران قابل انجام است، در این راستا برخی مخاطبان سامانه «فارس من » با ثبت پویشی با عنوان «درخواست توزیع ربع‌ سکه‌های بورسی در مراکز استان‌ها» خواستار فراهم شدن امکان تحویل این سکه‌ها در مراکز استان‌ها شدند.

برخی مخاطبان هم از استان‌های مختلف کشور نظیر فارس، خراسان و غیره با خبرگزاری فارس تماس گرفته خواسته‌اند از مسئولان بانک مرکزی پیگیری شود تا شعبات خاصی از بانک‌های استانی را برای تحویل ربع سکه‌های خریداری شده‌ در نظر بگیرند تا بدین ترتیب خریدارانی که مایل به دریافت سکه هستند،‌ دچار زحمت و هزینه اضافه نشوند.

خبرنگار فارس این موضوع را از بانک مرکزی و بورس کالا پیگیری کرد.

* آخرین جزییات دریافت ربع سکه‌های بانک مرکزی در شهرهای مختلف

پیگیری‌ خبرنگار خبرگزاری فارس از بانک مرکزی و بورس کالا در پی درخواست برخی شهروندانی که اقدام به خرید ربع سکه بانک مرکزی از بورس کالا کرده‌اند، حاکی است بانک رفاه پیگیر افزایش محل‌های تحویل ربع سکه‌های فروخته شده در بورس کالا در برخی از شهرهای بزرگ کشور است.

از این رو فردی که در یکی از شهرستان ها اقدام به خرید ربع سکه کرده است، در صورت نهایی شدن این اقدام بانک رفاه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه اعلامی بانک رفاه در تهران نخواهد داشت. 

همچنین خریداران ربع سکه باید به این نکته توجه کنند که هزینه نگهداری سکه‌هایشان در بانک رفاه برای یک سال‌ حدود 40 هزار تومان هزینه دارد و از این رو، باقی ماندن سکه‌های آنها متحمل هزینه بسیار ناچیزی است. 

بنابراین گزارش طبق اطلاعیه روز سوم بهمن‌ بورس کالا، مکان تحویل ربع سکه‌های بانک مرکزی به نشانی تهران، خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به میدان ونک، جنب ساختمان مرکزی بانک رفاه، پلاک 2548 منتقل شده است.

همچنین عرضه ربع سکه به روش حراج تک قیمتی مانند روال قبلی از روز یکشنبه 16 بهمن ادامه می‌یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول