اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استکبار با مظاهر بالندگی ملت ایران مخالف است/ لزوم ترویج روحیه خودباوری و انسجام ملی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با تحقق مردم سالاری دینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت و عدالت را شتاب بخشید.

استکبار با مظاهر بالندگی ملت ایران مخالف است/ لزوم ترویج روحیه خودباوری و انسجام ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: مردم ایران در سال ۵۷ با انتخاب مسیر تاریخی خود در حاکمیت انقلاب اسلامی برجستگی های فرهنگی و سیاسی ملی را نمایان کردند.

وی با تاکید بر شور و شعور ستودنی ملت ایران که با نثار جانشان پای آرمان‌های انقلاب حماسه آفریدند افزود: حماسه آفرینی مردم ایران در امتداد حماسه عاشورای حسینی (ع) موجب اعتلای فرهنگی و دینی کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به دشمنی آشکار مظهر استکبار با انقلاب اسلامی مردم ایران افزود: فلسفه تشکیل جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اسلام خواهی، عدالت‌محوری، ظلم ستیزی ، حریت، حق طلبی و دینمداری است در حالی که استکبار با همه این مظاهر سعادت و بالندگی مخالف است.

وی اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی از نوپایی در سال ۵۷ به درخت تناور و پرثمر در شرایط کنونی تبدیل شد که میوه های آن به اقصی نقاط جهان رسیده است.

سلگی، انقلاب اسلامی را در تقابل جدی با استکبار جهانی دانست وافزود: اکنون میدان تقابل انقلاب اسلامی با مظهر استکبار در عرصه فرهنگی است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های فراوان استکبار علیه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته یادآورشد: این توطئه ها و فتنه های رنگارنگ در طول سالهای عمر انقلاب سبب رشد یافتگی و آبدیدگی ملت ایران و ناکامی و یاس استکبار شده است.

معاون استاندار مازندران آینده انقلاب اسلامی را روشن و امیدبخش خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران با استمرار تبعیت از خورشید ولایت و کار بست آموزه‌های وحیانی اسلام ناب محمدی (ص) به اهداف ترسیمی انقلاب دست خواهد یافت.
وی دولت سیزدهم را مصداق دولت کریمه و تحول آفرین در حوزه های راهبردی دانست وافزود: دولت سیزدهم با هدف گیری قله های پیشرفت آرمانی به کابوس خطرناک استکبار بدل شده است.

سلگی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی گفت: ظرفیت های بی پایان داخلی و اراده های ایمانی ملی بسیار فراتر از حجم مشکلات کنونی کشور است.

وی تصریح کرد: عرصه حکمرانی انقلاب اسلامی هیچ بن بستی ندارد و راههای تعالی آن در پرتو اراده های معنوی هموار است.

سلگی لزوم توجه به اتحاد و انسجام ملی را برای فتح قله های پیشرفت در کشور ضروری دانست وافزود: تقویت امید و حل چالش های اساسی کشور نیازمند گسترش فرهنگ خود اتکایی، ترویج روحیه خودباوری ملی و دلبستگی به فرهنگ دینی  است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول