اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نشست خبری فیلم «استاد»/ افخمی: برای ساخت فیلم استخاره کردم

نشست خبری فیلم استاد اولین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد، برگزار شد.

نشست خبری فیلم «استاد»/ افخمی: برای ساخت فیلم استخاره کردم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری فیلم استاد اولین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد، با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

بهروز افخمی تهیه‌کننده فیلم استاد در ابتدای نشست اظهار کرد: خودم که برای اولین بار فیلم را تماشا می‌کردم به نظرم فیلم گرمی بود.

عماد حسینی کارگردان فیلم در پاسخ به این سوال که هدف از ساخت این فیلم چه بود، گفت: با کلمات نمی‌توان هدف از ساخت فیلم را عنوان کرد و هر مخاطبی بنا به دید فیلم به آن نگاه می‌کند. و هرکسی به دنبال یک سوژه برای ساخت فیلم است، این سوژه به نظرم جالب آمد به همین دلیل آن را ساختم.

حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا افراد برای ساخت فیلم سراغ مسئله تجاوز و جنبش می تو می‌روند، گفت: فکر نمی کنم که در این زمینه فیلم زیاد ساخته شده است.

وی در پاسخ به شخص خاصی را مد نظر داشتید که دارای چنین شرایطی بوده گفت: چندین مورد در دنیای واقعی داشتیم. خیلی‌ها بودند که از ساخت این فیلم منعم کردند اما موضوعی که مرا به این کار ترغیب کرد این بود که در آن سوی دنیا وقتی فردی ولو اینکه مهم هم باشد بایکوت می‌شود اما در ایران چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: فیلمنامه من اقتباسی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد اقتباس از فیلم فروشنده را داشتید، گفت: من هیچ شباهتی با آن فیلم نمی‌بینم اما دارای موضوعات یکسانی هستند.

افخمی در پاسخ به این سوال که هزینه ساخت این فیلم چقدر بوده گفت: مخارج فیلم کمتر از ۳.۵ میلیارد تومان است چون هزینه‌ها بالا رفته و عوامل درصدهایی از مالکیت فیلم را دریافت کردند که باعث شد این فیلم ساخته شود.

هدیه حسینی‌نژاد بازگر فیلم نیز در پاسخ به این سوال که چه چالش هایی با این نقش داشتید گفت: واقعیت این است که فکر می‌کنم کمتر زنی وجود دارد که حداقل از کنار موضوع رد نشده باشد.

وی افزود: من هم موارد مشابهی برایم پیش آمده و به همین دلیل دوست داشتم این نقش را بازی کنم.

وی ادامه داد: آن‌گونه که من به عنوان یک زن برای این فیلم متاثر شدم آقایان نشده‌اند.

افخمی در پاسخ به این سوال که چرا سراغ یک فیلم آپارتمانی رفتید در صورتی که خود سما نخالف ساخت فیلم‌های این چنینی هستید، گفت در ابتدا نمی‌خواستم این فیلم را تهیه کنم و آن را رد کردم و استخاره کردم که خوب آمد و می‌خواستم یک فیلم کمدی بسازم چرا که دوره این موضوعات گذشته، ۷۰ صفحه از فیلمنامه را خواندم و از آن خوشم آمد و آن را پذیرفتم

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول