اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح ۶ پروژه عمرانی در نخستین روز دهه فجر در گیلان

در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی، آبرسانی و برق‌رسانی در گیلان و با میزان اعتبار بیش از ۱۶۴ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۶ پروژه عمرانی در نخستین روز دهه فجر در گیلان

به گرارش خبرگزاری فارس از رشت، در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی، آبرسانی و برق‌رسانی در استان گیلان و با میزان اعتبار بیش از ۱۶۴ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید. 

پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با ارزش ریالی یک‌هزار و ۲۷۳ میلیارد نخستین پروژه از آغاز دهه مبارک فجر بود که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به بهره‌برداری رسید. 

دومین پروژه از آغاز دهه فجر در استان که به بهره‌برداری رسید پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان با میزان اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و جمعیت بهره‌مند ۲۳ هزار نفر می‌باشد که باحضور مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسید. 

 

هدف از افتتاح خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان تامین آب شرب با کیفیت و پایدار از تصفیه‌خانه بزرگ گیلان برای بخشی از جمعیت ۱۲ هزار نفری شهری و ۱۱ هزار نفری روستایی می‌باشد. 

بهره‌برداری از ۲ واحد آموزشی در شهر رشت با تعداد ۲۶ کلاس و زیربنای چهار هزار و ۱۹۶ زیربنا با میزان اعتبار ۲۴ میلیارد تومان آخرین پروژه از نخستین روز دهه مبارک فجر بود که با حضور دانش آموزان، معلمین، اولیا دانش آموزان و نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح شد. 

به گزارش فارس، در دهه مبارک فجر یک‌هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی در بخش‌های محرومیت‌زدایی، آب و فاضلاب، برق، گازرسانی، روستایی، شهرداری، اقتصادی و تولیدی گیلان با شعار ایران استوار ۴۴ سال افتخار و حدود چهار هزار و ۴۷۰میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول