اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار آبنوش: امروز ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است/ در حوزه دفاعی به یک ابرقدرت تبدیل شده ایم

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور گفت: در بُعد مسائل امنیتی و دفاعی، به یکی از ابرقدرت های نظامی در دنیا تبدیل شده‌ایم.

سردار آبنوش: امروز ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است/ در حوزه دفاعی به یک ابرقدرت تبدیل شده ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار سالار آبنوش در همایش روشنگری با محوریت جهاد تبیین که عصر امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: مکتب اسلام و مبانی مورد تاکید جمهوری اسلامی در بیشتر کشورها گسترش یافته و این موضوع نگرانی استکبار جهانی را به دنبال داشته است.

وی انقلاب اسلامی را به دلیل مبتنی بودن بر گفتمان اسلام متمایز از انقلاب‌های رخ داده در دنیا ذکر کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان داخلی و خارجی تلاش کردند به این نظام و اسلام آسیب بزنند اما علما و مراجع سینه به سینه اسلام را نگه داشتند و دشمنان هم با هژمونی و قدرت توانستند فقط روی اسلام را بپوشانند اما هرگز نتوانستند آن را تحریف کنند این در حالی است که هر قدر که از عمر انقلاب می‌گذرد ما قوی‌تر می‌شویم و تهدیدات هم سنگین‌تر می‌شود.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به نقش ایران اسلامی در اتفاقات جهان و تاثیر در معادلات جهانی توضیح داد: اندیشکده WOS که 100 سال است جایگاه علمی جهان را اعلام می‌کند اعلام کرده بود در سال 56 جایگاه علمی ایران در بین 180 کشور در انتهای لیست قرار داشت در حالی که امسال جزو 10 کشور برتر دنیا قرار دارد؛ البته تبصره هم زده و گفته شده از نظر سلول‌های بنیادی در رتبه سوم، در بخش پهباد ابرقدرت است و در موضوع موشک های هدایت‌شونده‌ رتبه نخست را دارد.

سردار آبنوش با اشاره به وجود نفوذی‌ها در کشور و اجرا نشدن بسیاری از تصمیمات و مصوبات مطلوب چند دهه اخیر در کشور به دلیل وجود این افراد تصریح کرد: در بُعد مسائل امنیتی و دفاعی ابرقدرت نظامی در دنیا شده‌ایم، در حال حاضر 28 هزار کیلومتر در کشور فیبر نوری با 6 هزار بیل مکانیکی در حال اجراست و 12 هزار کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد و هم سازنده و هم صادرکننده فیبر نوری هستیم.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور اذعان کرد: با جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام تبیین شود و مستدلانه و واقع‌گرایانه باید مسائل نظام به جوانان انتقال داده شود.

سردار آبنوش اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به مسلمانان و آزادگان جهان بیان کرده‌اند بناست اتفاقی در دنیا رخ دهد و مدیریت جهان را برای صاحبش آماده کنیم و باید مدیر در این تراز تربیت کنیم.

وی در پایان گفت: به زودی خبرهای بسیار دلپذیر در رشته‌ها و شاخه‌های مختلف به سمع و نظر ملت ایران خواهد رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول