اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

2 قول وزیر نیرو در شاهرود/ محرابیان: پست برق می‌سازیم و آب سد کالپوش را تخصیص می‌دهیم

وزیر نیرو در شاهرود دو قول مهم به مردم داد و گفت: پست برق برای شهرک صنعتی می‌سازیم و آب سد کالپوش را تخصیص می‌دهیم.

2 قول وزیر نیرو در شاهرود/ محرابیان: پست برق می‌سازیم و آب سد کالپوش را تخصیص می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب و آیین افتتاح و آغاز هم‌زمان ۱۴ پروژه آب و فاضلاب شهرستان شاهرود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در استان سمنان و شهرستان شاهرود به همراه استاندار سمنان و نمایندگان مجلس، بازدید از طرح‌های مربوط به وزارت نیرو صورت گرفت و برخی از طرح‌های عمرانی و زیرساختی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: درباره تأمین آب و برق و تمام زیرساخت‌های مربوط به وزارت نیرو، ما بر اساس مصوبات و قوانین و مقررات مکلف هستیم تا این نیازها را برطرف سازیم.

وزیر نیرو ادامه داد: پست برقی در شهرک صنعتی شاهرود مصوب شده که اجرای آن در دستور کار است؛ البته همکاران ما برای اینکه در این زمینه خیلی به وجود نیاید، ماه‌های گذشته یک پست موقت و سیار برق در شهرک صنعتی شاهرود نصب کردند که به‌صورت موقت عملیات برق‌رسانی انجام شود؛ ولی اجرای پست دائمی به‌زودی آغاز می‌شود.

محرابیان افزود: بر اساس مصوبات و توافقاتی که با وزارت صمت داریم، این کار به‌خوبی پیش خواهد رفت و امروز هم پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در زمینه تأمین آب شهرستان شاهرود و برای پایدارسازی و رفع کسری آب باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وزیر نیرو گفت: طرح‌هایی در این زمینه تعریف شده است و باید این طرح‌ها را سرعت دهیم و هم در سطح پروژه‌های اضطراری آب‌رسانی و هم در سطح تأمین آب از طریق سد کالپوش پیگیری انجام خواهد شد.

محرابیان ادامه داد: در زمینه سد کالپوش، نیاز است تخصیص‌هایی که در روستاهای مسیر لازم است داده شود، در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: تخصیص آب موردنیاز روستاهایی که در مسیر سد کالپوش هستند، حتماً انجام می‌شود و به‌اندازه کافی هم امکان این تخصیص وجود دارد.

پایان پیام/74025/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول